Italia cheltuie aproape un miliard de euro pe an pentru orele de religie din școli / Peste 80% din elevi participă la aceste cursuri

336 de vizualizări
Foto: Pixabay.com
Sunt peste 1,3 milioane de elevi care părăsesc sala de clasă, în Italia, atunci când încep orele de religie, informează La Repubblica, citată de G4Media.ro.

Costul profesorilor de educație religioasă explodează, scriu jurnaliștii italieni, care subliniază că aceste ore ajung să coste aproape un miliard de euro.

De-a lungul anilor, costul asigurării educației religioase pentru elevii italieni a crescut considerabil.

Pentru a asigura ora de Religie în toate clasele din școlile italiene, bugetul de stat prevede o cheltuială de milioane de euro: 859 de milioane în 2024. În realitate, o parte din aceste fonduri este folosită și pentru a asigura așa-numitele activități alternative la religie organizate de școli pentru cei care nu stau la aceste ore. Cifra crește de la an la an din cauza pensionării profesorilor de grădiniță și de școală primară care, până la o anumită perioadă, puteau preda și Educația religioasă, deoarece episcopul diecezei îi autorizase printr-un certificat special.

Citește mai mult pe G4Media.ro

2 comments
  1. Bani aruncati in vant. Se mai plang apoi ca China i-a luat de mult. Daca nu bagi banul in cercetare sau dezvoltare cum o sa fii competitiv. Orele de religie nu ajuta la PIB.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like
Foto: © Kantver - Dreamstime.com

Director de școală, despre corectarea digitalizată de la simularea pentru Evaluarea Națională 2024: Dacă un evaluator dă zero puncte și un evaluator dă cinci puncte, cred că trebuie îmbunătățită aplicația

Iulius Timar, director Colegiul Național Onisifor, a declarat pentru Antena 3 CNN, în legătură cu evaluarea digitalizată a lucrărilor de la simularea pentru Evaluarea Națională 2024, că aplicația trebuie îmbunătățită:…
Vezi articolul

Apel către învățători și profesori făcut de ministrul Educației, pentru septembrie: Să valorifice mai mult evaluările la clasele a II-a, a IV-a și a VI-a și să adapteze predarea la copii / Problema constă în resurse și în a nu privi clasele ca pe un grup și a le preda tuturor la fel, ci în a personaliza de fapt intervenția – VIDEO

Ministrul Educației, Ligia Deca, face apel la profesori și învățători ca în anul școlar care va începe în septembrie să valorifice mai mult evaluările la clasele a II-a, a IV-a…
Vezi articolul