Ministrul cercetării și digitalizării, Ciprian Teleman, dezbatere pe Facebook despre restricționările arbitrare aplicate de Facebook: Ar trebui ca autoritățile publice din România să ia poziție în mod oficial?

228 de vizualizări
Foto: gov.ro
Ministrul cercetării, inovării și digitalizării, Ciprian Teleman, lansează pe Facebook o dezbatere pe tema poziției pe care autoritățile din România ar trebui să o adopte după ce mai mulți utilizatori de Facebook au reclamat restricționarea accesului la rețea, scrie G4Media.ro.

Ministrul Teleman a indicat într-o postare cazul G4Media.ro, pagina de Facebook a site-ului fiind restricționată pe data de 14 iunie în mod arbitrar.

G4Media a încercat la vremea respectivă să conteste decizia Facebook, însă nu a identificat niciun instrument, mijloc, metodă sau persoană de contact prin intermediul căruia să își susțină cauza și să își apere punctul de vedere.

Citește articolul complet pe G4Media.ro.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

USR acuză PNL pentru calitatea consilierilor ministrului Educației și cere: „Fără pile de partid, doar oameni integri” / Niciun cuvânt despre prezența Danielei Vișoianu la Minister, cu proiect pe fonduri europene în derulare și legături cu băieții deștepți din energie

USR face bilanțul guvernării PNL pe Educație, la aproape o lună de când liberalii au preluat guvernarea, și nominalizează fiecare consilier sau secretar de stat considerat „cu probleme” din perspectiva…
Vezi articolul

Erori în baremul de corectare de la concursul pentru directori și „itemi care nu au nicio legătură cu învățământul de stat, ci cu acela bazat pe profit” – critici ale liderului FSE „Spiru Haret”, într-o scrisoare către ministrul Educației

Erori de redactare a itemilor de la concursul scris pentru funcțiile de directori de școală, reclamate de Marius Nistor, președintele Federației Sindicatelor Libere din Educație „Spiru Haret” într-o scrisoare către…
Vezi articolul

Copiii din grupa mare, cu dificultăți de învățare menționate în raportul de evaluare a dezvoltării fizice, repetă anul și educatorul trebuie să lucreze la un program de învățare personalizat împreună cu CJRAE, potrivit ROFUIP 2024

Copiii din grupa mare care pe parcursul anului școlar au avut dificultăți de învățare, menționate în raportul de evaluare a dezvoltării fizice, rămân la grupa înscrisă, potrivit ROFUIP 2024. În…
Vezi articolul