Nivelurile radiațiilor în România sunt normale – anunță Comisia Națională pentru Controlul Activităților Nucleare, după incendiul de la centrala nucleară Zaporoje, cea mai mare din Europa

212 vizualizări

În România, măsurătorile efectuate confirmă „valori normale ale radiațiilor”, anunță Comisia Națională pentru Controlul Activităților Nucleare (CNCAN). Informarea oficială vine de la CNCAN după ce un incendiu a izbucnit vineri dimineață la centrala nucleară Energodar din regiunea Zaporojie, situată în sud-estul Ucrainei, după ce forţele ruse au tras asupra uzinei. Pompierii au reușit să stingă incendiul.

Comunicatul de presă integral al Comisiei Naționale pentru Controlul Activităților Nucleare

„Ca urmare a informațiilor apărute în spațiul public referitoare la incendiul produs în noaptea de joi spre vineri in zona centralei nucleare Zaporoje, Comisia Națională pentru Controlul Activităților Nucleare (CNCAN), aflată în permanentă legătură cu Agenția Internațională pentru Energie Atomică (AIEA), precizează ca nivelurile radiațiilor sunt normale, iar pompierii ucraineni au reusit sa stinga incendiul.

CNCAN monitorizează în permanență evoluția situației, la nivel național masuratorile efectuate confirmand valori normale ale radiatiilor.

04 martie 2022

h 9 30

Citește și:
LIVE Ziua 9 de război. Rușii au preluat controlul centralei nucleare de la Zaporijie, cea mai mare din Europa/ Nivelul radiațiilor este normal în urma incendiului/ Zelenski acuză Moscova că recurge la teroare nucleară


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Raport al ministerului Educației: Doi din zece absolvenți de liceu nu se înscriu la bacalaureat, trei din zece nu reuşesc să-l treacă. 28% au luat medii între 6 și 7

Doi din zece absolvenți de liceu nu se înscriu la bacalaureat, potrivit celui mai recent raport despre starea învățământului preuniversitar publicat de Ministerul Educației.  Documentul analizează examenul de Bacalaureat și…
Vezi articolul

Utilizarea metodelor tradiționale de predare-învățare-evaluare și numărul încă foarte mare de profesori care nu proiectează eficient activități didactice, printre punctele slabe identificate de Inspectoratul Școlar al Municipiului București

Utilizarea metodelor tradiționale de predare-învățare-evaluare și analiza superficială a rezultatelor nesatisfăcătoare la examenele naționale, a cauzelor acestora și lipsa planurilor de măsuri remediale și de suport sunt unele puncte slabe…
Vezi articolul

Școlile din Franța, împovărate de procedurile de depistare a contacților Covid-19 / „Până acum, ne puteam ocupa de cazuri unul câte unul, în ordinea venirii. Acum suntem copleșiți” – director francez de liceu

A trecut mai puțin de o săptămână de la redeschiderea școlilor după Crăciun în Franța, dar la liceul Jean Renoir din Boulogne-Billancourt, un oraș în apropiere de Paris, unul din patru…
Vezi articolul