UPDATE O petiție pentru demiterea ministrului Cîmpeanu și retragerea proiectelor legilor Educației a strâns peste 28.000 de semnături după trei zile de la lansare

28.731 de vizualizări
Sorin Cîmpeanu / Foto: INQUAM Photos – Octav Ganea
Campania semnată de „Uniți pentru Educație” de pe platforma Declic solicită președintelui Iohannis să îl demită pe ministrul Educației și să retragă proiectele legii Educației. Demersul este susținut printr-o petiție care se răspândește rapid în mediul online. Potrivit petiției, “proiectele sunt un nou impuls dat celor două mari industrii lucrative din România: industria meditațiilor și industria plagiatelor”.

Inițiatorii petiției semnalează 10 motive pentru care președintele Klaus Iohannis ar trebui să îl demită pe ministrul Educației. Printre acestea ar fi faptul că “proiecte de legi sunt lipsite de viziune și de coerență, au fost elaborate fără consultarea experților în educație din marile universități românești, durata consultărilor a fost disprețuitor de scurtă, consultările s-au făcut în medii controlate, politizate, cu parteneri agreați de ministru sau că proiectele de legi sunt un grav atentat la integritatea academică, deoarece creează veritabile scuturi de protecție pentru fraudatori și plagiatori”.

Redăm textul petiției:

“Noi, semnatarii acestei scrisori, îi solicităm președintelui României, domnul Klaus Iohannis, autorul moral al proiectului „România Educată”, demiterea de urgență a ministrului Educației, domnul Sorin Cîmpeanu, precum și retragerea proiectelor legislative propuse de Ministerul Educației. Credem că este de datoria șefului statului român, ca mediator și apărător al interesului superior al cetățenilor, să se implice direct pentru înlăturarea acestei figuri toxice din Guvernul României, care mimează o reformă în domeniul învățământului pentru a proteja politic noua oligarhie creată în jurul școlilor și universităților românești, care își vede acum puse la adăpost legal afacerile, fraudele și plagiatele.

Retragerea acestor proiecte de lege trebuie să se întâmple de îndată, pentru că ele conțin o serie de prevederi grave, de natură să întoarcă sistemul românesc de învățământ în vremuri de tristă amintire. Dacă vor fi adoptate și aplicate, aceste proiecte de legi vor fi o sursă importantă de inegalități, de discriminare și de suferință în societate, pentru că ele nu sunt animate de interesul superior al copilului și de preocuparea pentru crearea unei societăți mai drepte și mai echitabile. Dimpotrivă, în numele unei fantasmatice „excelențe”, ele încurajează ruperea sistemului școlar între cei privilegiați și restul societății, condamnată la sărăcie și excluziune. Proiectele de lege sunt un nou impuls dat celor două mari industrii lucrative din România: industria meditațiilor și industria plagiatelor. Este aceste spiritul „României educate”, domnule președinte Iohannis?

Credem că legile trebuie retrase de urgență și refăcute de o echipă cu legitimitate publică sporită, condusă de un ministru competent și integru profesional care să poată coopera cu succes cu specialiștii din țară și din Diaspora în domeniul științelor educației. Prin tot ce a făcut, ministrul Sorin Cîmpeanu, și-a pierdut orice autoritate și credibilitate necesare pentru a motiva oamenii din sistemul de învățământ să se angajeze într-un proces amplu de reformă. Acesta nu s-a preocupat de pregătirea anului școlar, de furnizarea de manuale, de asigurarea siguranței în școli, de ajutorarea celor mai săraci dintre copiii României, a gestionat catastrofal școala românească în pandemie, a acceptat cel mai mic buget din istoria postdecembristă a României pentru Educație și și-a bătut joc de profesori, atât prin refuzul de a îndeplini creșterile salariale promise, cât și în cadrul așa-ziselor dezbateri pe marginea proiectelor de lege.

De ce este important?

Domnule președinte Klaus Iohannis, distinse colege și colegi, dacă nu v-am convins, vă rugăm să găsiți mai jos primele 10 argumente pentru care solicităm retragerea proiectelor de lege și demiterea urgentă a ministrului Sorin Cîmpeanu:

  1. Aceste proiecte de legi sunt lipsite de viziune și de coerență. Ele se îndepărtează deliberat de spiritul programului prezidențial „România educată” și se propun ca o colecție de măsuri administrative care creează haos și blocaje în sistemul de învățământ.
  2. Proiectele de lege au fost elaborate fără consultarea experților în educație din marile universități românești.
  3. Consultările în jurul lor au fost realizate premeditat în perioada vacanței și a concediilor legale de odihnă ale profesorilor, cercetătorilor și elevilor, afectând în acest fel drepturile sociale stabilite prin lege ale acestor categorii sociale.
  4. Durata consultărilor a fost disprețuitor de scurtă pentru a permite un veritabil dialog social și profesional în jurul unor proiecte care riscă să afecteze viața întregii societăți pe o durată foarte îndelungată.
  5. Consultările s-au făcut în medii controlate, politizate, cu parteneri agreați de ministru, din care au fost excluse opiniile critice la adresa proiectelor. Atunci când ele au fost totuși exprimate, au fost tratate cu ironie, aroganță și dispreț de către ministru, umilind partenerii de dialog social.
  6. La solicitarea societății civile de a prelungi durata consultărilor pentru a permite realizarea unor dezbateri autentice și constructive, ministrul Sorin Cîmpeanu a răspuns pe un ton agresiv, amintind de vremurile staliniste, reducând demersul civic la eticheta „grup de interese” și pe semnatari la o minoritate insignifiantă, formată din zecimale.
  7. Proiectele de lege, care sunt o colecție nesfârșită de măsuri administrative, conțin numeroase prevederi haotice care, puse în aplicare, vor crea blocaje în sistemul școlar, forțând astfel încă din prima clipă adoptarea de amendamente la aceste legi.
  8. Proiectele nu respectă interesul superior al copiilor și nu încurajează tinerii absolvenți să se orienteze spre cariera didactică; dimpotrivă – prin protejarea și privilegierea unei minorități fidele politic – produc inegalități și discriminări, contravenind în acest fel tuturor principiilor actuale ale unei educații bazate pe egalitatea de șanse.
  9. Proiectele de legi sunt un grav atentat la integritatea academică, deoarece creează veritabile scuturi de protecție pentru fraudatori și plagiatori, în dispreț pentru cele mai elementare reguli de etică universitară.
  10. Proiectele de legi privilegiază crearea unei oligarhii academico-politice, oferind rectorilor o putere discreționară în universități și acces nelimitat la resursele materiale, financiare și simbolice ale universităților.

Pentru toate aceste motive, vă chemăm să semnați această scrisoare, pe care o transmitem, dimpreună cu toate semnăturile noastre, președintelui țării, domnul Klaus Iohannis.
Nu suntem zecimalele unui ministru, domnule președinte!”.


62 comments
  1. De ce schimbati regulile in timpul jocului?Legea educatie propusa ar trebui aplicata celor care intra acum in clasa a V-a nu copiilor care acum intra pe clasa a VIII -a care stiau din clasa a V-a ca media pe cei 4 ani va conta!

  2. Demisia.Semestre sau trimestre și teze .Locuri la licee in apropiere.Nu sa vina la liceu de la 105 km că a trebuit sa vina in turul al 2lea.Asa vom avea abandon școlar.Cu toate bursele nu se pot acopErii cheltuielile de transport.suplimentare locuri la liceu .admiterea cum a fost evaluare națională.va bateți joc de copii ,părinți,profesori.daca elevii au note mici sunt de vina profesorii și părinții .daca au note mari la evaluare nu se poate sunt de vina profesorii au fost subiecte ușoare cu ghilimele .eu am o întrebare Domnul Ministru nu a avut emoții și a fost de zece pe linie?Și luăm note mari și nu mai prindem loc în prima etapa și stam și așteptăm a doua etapă .O mare bătaie de joc.Rusine.Demisia.

  3. În mod ideal ar schimba nota minimă pentru bursă la 9.00, deoarece cel puțin la noi în liceu notele se dau pe bani, și pentru că nu am vrut să “cotizez”, am media 9.49 anuală. Bătaie de joc.

    1. Dac ți se cer bani pentru note problema se rezolva cu un denunț la DNA.Sa nu îți fie frică. Nu ai de ce.Nu ești tu vinovat pentru lăcomia și caracterul jegos al altora.

  4. Unde sunt sindicatele în aceste dezbateri? Nu am întâlnit o luare de atitudine din partea lor, asa cum face o parte din societatea civilă.
    Rușine SINDICATELOR!
    DEMISIA ministrului!

    1. Sindicatele zambesc in sedintele de consiliu profesoral si anunta cu entuziasm ca se dau bonurile. La asta se rezuma activitatea sindicatelor si e o realitate periculoasa pentru toate cadrele didactice. Lidera mea de sindicat e unsa cu multe alifii, de la partide si pana la activitati de informare prin care i se cer date concrete despre parerile colegilor de cancelarie. Am luat-o intr-o zi pe sus cand am prins-o cu ocaua mica si a recunoscut tot. Sunt un fel de fosti securisti ai scolilor de dinainte de 1989, sau chiar mai rau. Pacat! Mare pacat!

  5. Industria plagiatelor? Faptul ca in romania se fac miliarde din meditatii este stiut pana si de anaf unde au fost persoane care au declarat 5000 de euro pe luna din meditatii. Peste un milion de elevi fac anual meditatii.

    Sa vorbesti insa de o industrie a plagiatelor e o aberatie. Numarul de absolventi de scoli doctorale din romania este vreo 1500 persoane anual . Ce industrie e aia cu 1500 de oameni? Realitatea e ca povestea asta cu plagiatul este un joc politic. Universitatile din Romania sufera foarte mult din cauza politicii la care participa uneori si membrii lor, din pacate. Scoateti acel spor de doctorat dat la salariu si atunci vor face doctorat doar cei interesati de cercetare si inovare. De ce sa ia un functionar de la primarie sau parchet bani in plus doar pt ca are doctorat?

  6. Stiti vorba ceea romaneasca,,cainii latra ursul merge…” asa este la noi ,degeaba vorbim ,scriem petitii, ei merg inainte,nu mai putem fi resuscitati ca tara ,exista doar o singura posibilitate , Unire ,toti romanii sa iasa in strada ,dar asta nu se va intimpla ,atita timp cat ei angajeaza pe banda rulanta bugetari,in acest fel o parte a populatiei va sta cuminte in culcusul ei caldut, cu bani veniti de la majoritatea romanilor care inca mai muncesc…in rest, ei vor vinde tot ce se poate ,si mame si tati,astia nu au mila de nimeni si nimic.

    1. Bugetarii muncesc!
      Bugetarii ofera servicii.
      Bugetarii plătesc taxe și impozite.
      Majoritatea ,,meseriașilor” din domeniul privat lucrează pe salariul minim pe economie, deci cu 10% din 1500 lei și cu degrevare eu cred că statul nu câștigă prea multi bani. Să nu mai vorbim de foarte mulți care lucrează la negru. Chemi un meseriaș să-ți renoveze o baie el calculează în puncte și în euro. Ai in baie 8 puncte*50 euro=400 euro în două zile de muncă. Daca ii ceri factura se uită urat la tine și îți cere 100 de euro în plus pentru taxe la stat.😲

  7. Legea lui Funeriu a fost adoptata prin asumarea raspunderii, deci fara nici un fel de dezbatere!
    Dubla masura!

  8. Îmi vine să plâng. Am asistat la intensa cursă de dezbatere participativă Maratonul Educației organizată în zilele de 23-24 august 2022 pentru analizarea proiectelor de lege a educației propuse de actualul guvern. Este dezastruos să vezi câtă resemnare și revoltă se adună în fiecare familie, grup, comunitate. Au trecut 30 de ani de când eram în școală și încă speram că vom putea ajunge și noi în rândul statelor civilizate europene. Trăiesc printre cei care au pus umărul în a mișca și doar un cm mai departe aceste idealuri, dar resursa devine din ce în ce mai mică, pentru că și printre noi sunt tot atâtea “scăpări” mai degrabă individuale, decât una colectivă care sà însemne ceva în fața factorului decizional. Îmi vine să plâng de neputință când mă gândesc la propriul copil, dar nu pot să nu constat că nu sunt singură în lupta asta. Am întâlnit în aceste două zile minți absolut interesante cu care oricând aș continua să mă întâlnesc față în față în viitor. Am întâlnit generozități pe care uitasem că oamenii le pot dezvolta în vremuri dificile. Trist, foarte trist.
    Cititi mai departe despre cum mai scapam din “Romania Educata”:
    https://presshub.ro/marea-scapare-din-romania-234298/

  9. De ce nu mai dati burse medicale copiilor cu handicap grav de la gradinite?!?din luna februarie nu ati mai dat ptr acesti copii bursele…pana atunci a luat cateva luni si apoi pauza…

  10. Salarii decente, 15 septembrie nu 5 septembrie, semestre sau chiar trimestre, teze, prelungirea timpului de dezbatere….

  11. Recunosc, și eu fac parte din acest “grup de interese”! Mai mult decât atât, aștept să se alăture acestui “grup meschin” și sindicatele, dacă nu cumva au prins rădăcini și se hrănesc din seva PUTERII.
    De ce am semnat petiția? Pentru că a fost un simulacru de dezbateri publice pe legile educației, pentru că politicul încă dictează în educație, pentru că plagiatele “mai marilor” sunt bine lustruite și dosite, pentru că nu se dorește un curriculum adaptat economiei de piață, pentru că nu se investește în calitatea resursei umane. …PENTRU CĂ SE DOREȘTE O ROMÂNIE ANALFABETĂ FUNCȚIONAL!

  12. Sunt de acord cu articolele petiției. Modificările legii învățământului au fost făcute din scurt , fara o logică, mai ales că schimbări au fost an de an . Sunt nevoie de constante într-o societate pentru a vedea dacă dau randament sau nu .

    Miniștri, parlamentari, profesori, părinți, elevi, cu toții trebuie să muncim pentru a prospera societatea în sine.

  13. Hai jos odată cu lichelele astea oligarhice. Nu ne reprezintă. Iar educația este cheie, la fel ca și sănătatea. Învățământul e din ce in ce mai praf datorita acestor caractere care promovează nulitatea. Sănătatea, probabil toți știm cât de bine ne simțim în spitalele românești. Sunt domenii de care numai într-un stat complet dezaxat poți să te joci cu. Restul europenilor investesc si se preocupa activ.
    Mult noroc!

  14. Trebuie neapărat aduși la o masa toți marii profesori universitari din România și din diaspora, specialiști în științele educației. Apoi trebuie făcută o analiză la sânge a lipsurilor și disfunctionalitaților din sistemul de educație romanesc. Mai departe trebuie stabilite obiective clare, conturat un plan in legătură cu ce ne dorim, ce performante sa atingă elevii romani cu ajutorul profesorilor, al unui sistem scolar bun, functional și care sa nu mai fie schimbat și cârpit o perioada de 10 ani. În cele din urma e nevoie de găsirea celor mai bune soluții/metode/mijloace pe toate planurile astfel încât printr-o colaborare eficienta și un dialog constructiv între profesorii universitari și cercetători, părinți, elevi, dascăli și decidenții politici sa putem avea o școală bună care sa poată forma tineri bine pregătiri și care sa fie de folos dezvoltării tarii/societății românești.

    1. “Marii profesori universitari din Romania”?! :)))
      Tu de ce crezi ca universitatile romanesti sunt asa de jos in clasamentele internationale?
      Daca profesorii universtari si-ar face meseria, nu am fi ajuns in situatia asta. Dar profesorii universtari prefera sa stea sa semneze petitii in loc sa isi vada de cercetare care sa ajute la progresul Romaniei!

      1. Bravo! Așa e: universitarii habar n-au ce se întâmplă în preuniversitar. Sunt de toată jena cu programele lor de formare a cadrelor didactice.

  15. Demisia de urgenta !
    Asta distruge complet, la comanda, orice speranta pt un viitor mai bun , altul decat sclav in strainatate – pt copii din familii oneste !

  16. Solicit demisia ministrului Câmpeanu și anularea proiectului de lege a învățământului.

  17. Mă alătur celor ce suferă.DEMISIA NENE CÂMPENE!Ne am săturat de prostie,de minciună și de altele.Nu suntem cârpele voastre de șters pe jos așa cum ne considerați.(Scuzele mele pentru aceste propoziții mai aspre)
    Ați zăpăcit o lume întreagă prin niște schimbări în învățământ,care,de fapt,nici nu există,fiind totul făcut pentru atenție,chipurile că se lucrează pentru o Românie mai bună,dar adevărul e ca totul este o minciună,totul e făcut de mascaradă,de umplutură,ați auzit?TOTUL!Sistemul a rămas același.Vă lăudați cu NIMICUL și zăpăciți totul/pe toți,rușine!Din nou o spun,DEMISIA!!!Și o spun cu mâna pe inimă.😔Îmi pare rău,România este în cădere liberă.Ce n aș da să fie altfel😢

  18. Este haos in ministerul asta de zeci de ani. Fiecare a venit cu idei care mai de care…fara viziune pe termen lung si stabilitate. Ptr ca nu interesul educatiei naționale primeaza. Cand unui popor ii iei educația si sanatatea, ce mai ramane ? Oare acest ministru, sau cei dinainte, sau cel.de dupa…va reusi mare lucru de unul singur? Deciziile acestea nu se iau de catre un singur om. Este in spate o intreaga armata de imbecili si anafalbeti, lingai fara viziune si fara dorinta de a face educatie reala in tara asta. Instabilitatea, schimbarea regulilor in timpul jocului sunt o mare bataie de joc. Singurul lucru pe care l-am apreciat la actualul ministru a fost dorinta lui de a mentine scolile deschise

  19. Trebuie să inventăm alta perioadă legală de stat în dezbatere publică tocmai pentru legile educației, sunt ele mai cu moț decât alte legi?Atâta timp ce ati păzit?Se vrea doar atragerea atenției intr un mod tendențios, taman pe legile educației se vad lucrurile doar în alb și negru.Cu tot respectul,dar a avea simțul nuanțelor nu inseamna neaparat relativizare.

  20. Demisia!!!! Vor să pună România în rândul țărilor bananiere. Iohannis e inițiatorul proiectului dictat de Bruxelles. Vor să distrugă viitorul copiilor.

  21. În 33 de ani nu ați reușit să faceți nimic cu învățământul, l-ați distrus.Cu școlile populare de artă ce mai aveți borfasilor,vreți voi clientela politică să faceți ce interese aveți. Cum puteți să spuneți că desființați profesorii care au dat examene adevărate nu plagiate ca voi toată clica de doctori numai ca să aveți faimă și să luați bani de la bugetul țării.

    1. Mă asociez Listei Scrisorii Deschise a celor 100 de intelectuali care solicită demiterea urgentă a ministrului Educatiei, Sorin Cîmpeanu, și retragerii celor două proiecte de legi ale Invătamântului.
      Invoc următoarele motive esențiale:
      – desființarea instituției conexe de elită a învățământului românesc a Centrelor Județene de Resurse și Asistență Educațională/Centrul Municipiului București de Resurse și Asistență Educațională – parte fundamentală a sistemului de consiliere socio-psihopedagogică a principalilor actori educationali [elevi/studenți, părinți, cadre didactice]
      – politizarea voalată a tuturor instituțiilor de învățământ și a structurilor de management educațional la nivel central și local
      – desființarea instituției centrale responsabile cu verificarea tezelor de doctorat plagiate
      – încurajarea apariției oligarhiei universitare prin alegerea rectorilor universităților pe viață
      – centralizarea și comasarea instutională
      – diminuarea creativității și supraformalizarea activităților de predare – învățare, eliminarea evaluărilor esențiale, a tezelor
      – crearea unor structuri de politie politică în interiorul unităților de învățământ prin promovarea directorilor absolvenți ai Managementului Educațional din cadrul Academiei Naționale de Informații a S R I.
      – blocarea accesului celor din afara sistemului universitar de participare la concursurile organizate pentru funcțiile/pozițiile de profesor universitar doctor.

      Profesor Consilier Doctor Adrian IBIȘ [sociolog, filosof/etician, publicist] din Centrul Municipiului București de Resurse și Asistență Educațională; autor a 45 cărți de specialitate în domeniile sociologiei, eticii, orientării carierei, intelligence, politologie, asistența socio-psihopedagogică, formarea civică a tinerilor cu comportamente deviante [cărți mentionate in calalogul on- line al Bibliotecii Nationale a României]

  22. Sustin prelungirea consultarilor in asa fel incat sa existe un dialog social si profesional veritabil

  23. Cu petitii si revolte pe grupuri de mamici pe Fb nu se fac rasturnari de ministere. Sindicatele sa initieze greva daca vor sa mai aiba cotizatii de la 1 octombrie. Vrem greva. Cand pt.altele se poate si pt noi nici dreptul prin lege, nu se poate decat prin greva. Ni s au incalcat toate drepturile.Am ajuns o tagma de sclaveti, infaptuitori de voluntariate si ghiocei politici.

    1. Sindicatele ne duc cu preșul. Ne anunta veseli ca ne dau bonuri de 50 de lei de vreo doua ori pe an, si cam atat. In rest, pactizeaza cu guvernantii si ne joaca pe degete ca pe niste fraieri.

    2. Sindicatele ne mint in fata cu mariri de 4% dar in realitate sunt mariri de 40 lei. Ce sa mai zicem de personalul nedidactic care sunt la salarii din 2018.

  24. Nu sunt de acord cu desființarea CJRAE – urilor. Consilierii școlari și – au desfășurat și pana în prezent, cu greu, activitatea, cu un număr foarte mare de elevi și în mai multe unități de învățământ. Acestea nu dispun nici pana în prezent de resursele necesare pentru sprijinirea activității specifice. Nu văd posibile îmbunătățiri, fără substanțiale resurse financiare, trecerea lor în subordinea noilor organisme vizate de proiectul de lege.

    1. Nu sunt de acord cu proiectele noii legi pentru învățământ. Sunt total nemulțumită de modul de implicare a sindicatului atât pentru promisiunile de măriri salariale( impropriu spus măriri), mai bine spus aplicarea legii salarizării, cât și pentru implicarea în dezbaterile pentru proiectele noii legi pentru educație. Nu au fost puse în dezbatere toate propunerile trimise de către cadrele didactice.

  25. Demisia!!!!!!!! Vrem sa începem școală pe 15 septembrie și sa avem semestre! Copiii cu CES sa meargă în scoli speciale, iar salariile din învăţământ sa se mărească cu adevărat…

    1. Sunt de acord cu tine, Marian! Eu ca profesor nu-mi pot completa catedra cu ore la o școală specială fiindcă nu am pregătirea necesară, acel cult… Așa că stau cu jumătate de normă și
      platit puțin… Dar cum pot preda în ,,școala normală” unui elev cu CES? Nu vorbim de aceeași elevi? Am predat acestor copii și consider că Marian are dreptate!
      Deci, Câmpeanu iar nu are habar de funcția pe care o deține!

      1. Cum e, Dom’ Campeanu, sa fii un ministru atat de slab si de urat de toata lumea, incat sa se faca petitii online ca ‘neata sa nu te mai tii cu dintii de un scaun pe care erai oricand gata sa-l parasesti daca educatia nu are 6 procente din PIB alocate in 2022?? Doar daca nu esti sociopat, ar trebui sa te simti ca ultima lepra cand vezi ca NIMENI NU TE VREA. Dar nu ai nici simtul penibilului si mori si dupa avere. N-o sa iei nimic in mormant. Lasa pe cineva care poate. Tu ai esuat. Nu merita sa chinuiesti un popor intreg doar ca sa ai tu un salariu mare. Curaj, demisioneaza, noi te incurajam si te sprijinim de pe margine. Iti facem si galerie daca vrei! Hai, Campeanuuuuu!!! Hai, ca potiiiiii!!! Yeiiiiii, Campeanuuuuu!!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Teste de antrenament pentru Evaluarea Națională, solicitate într-o scrisoare deschisă Ministerului Educației, de un părinte al unui elev de clasa a 8-a: “Elevii din clasa a opta sunt la a patra variantă de subiecte de examen pe care o cunosc de-a lungul gimnaziului”

Modele sunt în continuă schimbare, iar cele mai recente, publicate în noiembrie 2021 nu sunt clare, acuză mama care a trimis scrisoarea către ministerul Educației. Elena Ungureanu, mama unui elev…
Vezi articolul

Directoarele Colegiului German Goethe din București rămân în funcții. Inspectoratul Școlar București: Au revenit asupra deciziei de a demisiona / Cele trei directoare își anunțaseră demisiile, susținute de profesori care acuzau „atitudini umilitoare“ la care i-a supus Corpul de Control al ministrului Deca

Cele trei directoare ale Colegiului German Goethe din Capitală au revenit asupra deciziei de a demisiona, în contextul apropierii perioadei de examene, și rămân în funcție, a declarat pentru Edupedu.ro…
Vezi articolul