Olimpiada de Limba franceză 2025, etapa județeană. Descarcă subiectele și baremele de la proba scrisă de sâmbătă, 15 martie, pentru clasele VII-VIII și IX-XII normal și intensiv-bilingv

22.010 vizualizări
Subiecte și bareme ONLFR etapa județeană 2025 Edupedu / Foto: captură document
Subiectele și baremele de notare cu variantele corecte de răspuns și punctajele, la Olimpiada de Limba franceză (OLFR/ ONLFR/ ONLR-FR) 2025, etapa județeană, de sâmbătă, 15 martie, au fost obținute de Edupedu.ro și pot fi descărcate mai jos din articol.

Este vorba de subiecte și bareme pentru clasele de gimnaziu VI-VIII și cele de liceu (IX-XII), pentru regimul de studiu normal al limbii (A/N – 1-3 ore pe săptămână) și pentru cel intensiv sau bilingv (B – 4-6 ore pe săptămână). Proba, care a început la ora 9, a durat două ore pentru gimnaziu și trei ore pentru liceu.

Conform calendarului olimpiadelor școlare naționale din anul școlar 2024-2025, modificat prin erate, etapa națională a ONLR-FR 2025 are loc pe 22-26 aprilie 2025 la Ploiești, județul Prahova​. La etapa națională merge regulă câte un elev din fiecare județ per clasă și regim de studiu, cu peste 90 (gimnaziu) sau 85 (liceu) de puncte la proba de sâmbătă, 15 martie, conform regulamentului.

FOTO DOCUMENT Subiecte și bareme de la ONLR-FR 2025 – etapa județeană:

Subiect clasa a VII-a N (regim de predare standard):

  • Barem clasa a VII-a N (regim de predare standard):

Subiect clasa a VII-a B (regim de predare intensiv/bilingv):

  • Barem clasa a VII-a B (regim de predare intensiv/bilingv):

Subiect clasa a VIII-a N (regim de predare standard):

  • Barem clasa a VIII-a N (regim de predare standard):

Subiect clasa a VIII-a B (regim de predare intensiv/bilingv):

  • Barem clasa a VIII-a B (regim de predare intensiv/bilingv):

Subiect clasa a IX-a N (regim de predare standard):

  • Barem clasa a IX-a N (regim de predare standard):

Subiect clasa a IX-a B (regim de predare intensiv/bilingv):

  • Barem clasa a IX-a B (regim de predare intensiv/bilingv):

Subiect clasa a X-a N (regim de predare standard):

  • Barem clasa a X-a N (regim de predare standard):

Subiect clasa a X-a B (regim de predare intensiv/bilingv):

  • Barem clasa a X-a B (regim de predare intensiv/bilingv):

Subiect clasa a XI-a N (regim de predare standard):

  • Barem clasa a XI-a N (regim de predare standard):

Subiect clasa a XI-a B (regim de predare intensiv/bilingv):

  • Barem clasa a XI-a B (regim de predare intensiv/bilingv):

Subiect clasa a XII-a N (regim de predare standard):

  • Barem clasa a XII-a N (regim de predare standard):

Subiect clasa a XII-a B (regim de predare intensiv/bilingv):

  • Barem clasa a XII-a B (regim de predare intensiv/bilingv):

Vezi și subiectele și bareme de corectare pentru clasele VII-XII la etapa județeană a olimpiadei de Limba franceză, de pe 23 martie 2024.

Articolele Edupedu.ro despre organizarea și desfășurarea olimpiadelor școlare 2025 pot fi citite în secțiunea dedicată.


1 comment
  1. Formularea cerintelor la subiectul al treilea a fost de,, mare exceptie”.

    Vos correspondants français sont venus en visite scolaire au mois de février dans votre école.

    Niste adulti super docti , care n- au trecut pe la orele de metodica- formularea cererii/ intrebarii trebuie sa fie scurta , clara si precisa si nu alambicat.
    Ce competitie este asta ,in care in loc sa evaluezi cunostintele de limba franceza, tu ii pui pe copii un dificultate cu niste cerinte formulate aberant, neadaptate varstei.
    Astfel incurajati mediocritatea si prostia si- i descurajati pe viitor sa ia parte la mascarada voastra.
    Oricate eforturi fac, rezultatele nu sunt pe masura si nu din vina lor.
    Sunteti pe ni bili.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Ștefan Cojocaru, profesor la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” Iași: Numărul de absențe în cazul elevilor ai căror părinți au participat la cursuri parentale a scăzut cu 61%, de la un an la altul, în școlile din Bacău unde am avut intervenții

Profesorul universitar Ștefan Cojocaru din cadrul Departamentului de Sociologie și Asistență Socială al Facultății de Filosofie și Știinte Social-Politice, Universitatea „Al. I. Cuza” din Iași, a vorbit despre impactul cursurilor…
Vezi articolul

EXCLUSIV Învățătoarea stătea 1, 2, 3 săptămâni la clasă, după care renunța de bunăvoie – inspectorul școlar general din Satu Mare, despre suplinitoarea care a pulverizat spray lacrimogen asupra celor 2 copii de clasă pregătitoare. „Nu a rezistat mai mult de o lună la nicio școală”

Învățătoarea care a pulverizat spray lacrimogen asupra a 2 copii de clasă pregătitoare este o suplinitoare care „vine demult la astfel de concursuri de titularizare sau suplinire”, ia note peste…
Vezi articolul

Cornelia Popa Stavri, FSLI, despre creșterea normei de predare pentru profesori: Aceste 2 ore înseamnă muncă mai multă, timp suplimentar de lucru, timp care nu se regăsește în plată. Este vorba despre starea de sănătate a cadrelor didactice

Cornelia Popa Stavri, președintele Sindicatului Independent din Învăţământul Preuniversitar Sector 4 (afiliat la FSLI), a vorbit despre ce înseamnă creșterea normei didactice de predare: „aceste 2 ore înseamnă muncă mai…
Vezi articolul