Orarul Teleșcoala se schimbă. În săptămâna 11-15 mai va fi doar o oră pe zi, cu o durată de 48 de minute, pentru fiecare clasă

9.379 de vizualizări
Orarul Teleșcoala din săptămâna 11-15 mai se schimbă față de cel pe care programul lecțiilor televizate l-a avut de la înființare până acum, potrivit unui anunț publicat pe pagina oficială. Durata orelor de pregătire crește de la 30 de minute, în medie, la 48 de minute, iar orele vor fi doar câte una pentru o singură disciplină și clasă pe zi.

De exemplu luni, 11 mai, în loc de două ore pentru pregătirea elevilor pentru Evaluarea Națională de la clasa a VIII-a, un la română și una la matematică, va fi o singură oră pentru clasa a VIII-a, o oră de matematică. La fel miercuri și vineri. Orele de Limba și Literatura română vor fi marți și joi.

Redăm anunțul echipei Teleșcoala:

„Dragi prieteni,

Acesta este orarul Teleșcolii din săptămâna 11-15 mai.

După cum vedeți, începând de luni, avem doar câte un curs pentru fiecare dintre cele două clase, cu durata de 48 de minute.

O zi frumoasă tuturor! Pe mâine!”

Noul Orar Teleșcoala este următorul:

FOTO: TVR/Facebook.com


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Simulări județene pentru Evaluare Națională și BAC. Elevii de clasa a VIII-a și cei de clasa a XII-a din județul Iași susțin, luni, 8 decembrie, proba scrisă la Limba română. Purtătorul de cuvânt al ISJ Iași: Elevii se vor deprinde cu atmosfera de examen, cu supravegherea prin intermediul camerelor audio-video, cu încadrarea în timpul propus

Inspectoratul Şcolar Judeţean (ISJ) Iaşi organizează, în perioada 8-10 decembrie, simularea Evaluării Naţionale şi simularea probelor scrise ale Examenului Naţional de Bacalaureat, la care vor lua parte peste 12.000 de…
Vezi articolul

Adrian Magdaș, profesor de matematică: Trebuie regândite Evaluarea Națională și Bacalaureatul, subiectele sunt extrem de șablonizate. Riscul este să avem o reformă curriculară excelentă la liceu, care, însă, nu va conduce la rezultatele așteptate

„O problemă actuală a învățământului gimnazial este concentrarea excesivă pe Evaluarea Națională și obținerea unor note cât mai mari, în detrimentul dobândirii competențelor din programele școlare, care sunt, de altfel,…
Vezi articolul