Plăcuțele clasice de promovare turistică sunt înlocuite cu unele care au cod QR și oferă informații despre obiective turistice, istoria sau legendele locurilor, anunță Ministerul Turismului

131 de vizualizări
Foto: Facebook.com / Ministerul Antreprenoriatului și Turismului
Plăcuţele clasice de promovare turistică sunt înlocuite cu unele mult mai atractive, care conţin cod QR. Prin intermediul acestuia, turiştii pot avea acces la informaţii despre obiective turistice, istoria sau legendele locurilor. Informaţiile sunt disponibile în 32 de limbi, anunță ministerul Turismului, după cum scrie Economedia.ro.

Este vorba despre un proiect de digitalizare al Asociaţiei Călător prin România, prin intermediul căruia turistul poate deveni propriul său ghid, astfel încât să înţeleagă mai bine ce are de oferit ţara noastră, precizează ministerul.

Fiecare plăcuţă este însoţită de brandul turistic naţional ”Exploraţi Grădina Carpaţilor”. Acţiunea se datorează protocolului încheiat între minister şi Asociaţia Călător în România, pe o durată de 3 ani.

Articolul integral, pe Economedia.ro.


1 comment
  1. Este o idee buna dar nu toata lumea are telefon de tip smartphone.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Estonia nu interzice telefoanele în şcoli şi trece la următorul nivel: Negociază licenţe gratuite pentru elevi și profesori cu OpenAI / La alegerile locale, tinerii de 16 ani pot vota şi pot vota online prin intermediul telefoanelor mobile

În timp ce multe şcoli din alte ţări europene au interzis folosirea smartphone-urilor, în Estonia – considerată noua putere europeană în domeniul educaţiei – elevilor li se cere în mod…
Vezi articolul