„Pot exista exemple de bune practici, dar în niciun caz model” – Sorin Cîmpeanu, despre deciziile de redeschidere a școlilor luate de alte state

468 de vizualizări
Sorin Cîmpeanu / Foto: gov.ro
România nu poate avea un model în ceea ce privește deciziile de redeschidere a școlilor luate de alte state, doar „exemple de bune practici”, a declarat ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, marți la Libertatea.

„Pot exista exemple de bune practici, dar în niciun caz model pentru că niciun sistem de educație nu poate garanta în acest moment că a luat cele mai bune măsuri, doar viitorul va confirma sau nu acest lucru. Un model nu există, dar nici nu ne este indiferent ce fac alte state europene. Am cerut deja o analiză cu măsurile adoptate în această perioadă de către alte state care se confruntă cu situații asemănătoare. Vom avea rezultatul acestei analize care va conta în decizii”, a spus Cîmpeanu.

Multe dintre țările europene care, în toamnă, s-au zbătut să țină școlile deschise au reluat predarea la distanță după vacanța de sărbători. Și în cazul celor care au schimbat strategia și au trecut la predarea online există, adesea, abordări diferite în funcție de regiuni sau de nivel de învățământ. Alte sisteme amână reluarea școlii, în timp ce altele reiau școala față în față.

Edupedu.ro a prezentat detaliat principalele soluții găsite de țările europene pentru a relua școala după vacanță.

Sursă foto: gov.ro


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Două grădinițe din județul Galați au fost adăugate în ultima săptămână pe lista actualizată a Ministerului Educației cu școlile în risc seismic I / 55 de clădiri școlare sunt în pericol de prăbușire la cutremur

Ministerul Educației a publicat vineri, 24 martie, pe edu.ro, lista actualizată săptămânal cu școlile în risc seismic I. Față de săptămâna trecută, au fost adăugate două grădinițe în toată țara,…
Vezi articolul

Gradul de dificultate al subiectelor de la examenele naționale a scăzut dramatic, spune profesorul Sorin Haiduc: Ajungem ca la bacalaureat, la matematică, de exemplu, să dăm un subiect de clasa a VI-a deghizat într-un subiect de clasa a X-a

Sorin Haiduc, director al Colegiului Național „Preparandia-Dimitrie Țichindeal” din Arad, a vorbit despre gradul de dificultate al subiectelor de la examenele naționale și a precizat că  „a scăzut dramatic”. „Ajungem ca…
Vezi articolul