„Pot exista exemple de bune practici, dar în niciun caz model” – Sorin Cîmpeanu, despre deciziile de redeschidere a școlilor luate de alte state

468 de vizualizări
Sorin Cîmpeanu / Foto: gov.ro
România nu poate avea un model în ceea ce privește deciziile de redeschidere a școlilor luate de alte state, doar „exemple de bune practici”, a declarat ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, marți la Libertatea.

„Pot exista exemple de bune practici, dar în niciun caz model pentru că niciun sistem de educație nu poate garanta în acest moment că a luat cele mai bune măsuri, doar viitorul va confirma sau nu acest lucru. Un model nu există, dar nici nu ne este indiferent ce fac alte state europene. Am cerut deja o analiză cu măsurile adoptate în această perioadă de către alte state care se confruntă cu situații asemănătoare. Vom avea rezultatul acestei analize care va conta în decizii”, a spus Cîmpeanu.

Multe dintre țările europene care, în toamnă, s-au zbătut să țină școlile deschise au reluat predarea la distanță după vacanța de sărbători. Și în cazul celor care au schimbat strategia și au trecut la predarea online există, adesea, abordări diferite în funcție de regiuni sau de nivel de învățământ. Alte sisteme amână reluarea școlii, în timp ce altele reiau școala față în față.

Edupedu.ro a prezentat detaliat principalele soluții găsite de țările europene pentru a relua școala după vacanță.

Sursă foto: gov.ro


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

UPDATE Cum arată debirocratizarea în cercetare cerută de premierul Ciucă: firmele care vor să se acrediteze pentru inovare şi transfer tehnologic trebuie să depună 17 acte în loc de 7 / Precizările Ministerului Cercetării

Guvernul discută în ședința de miercuri un proiect de hotărâre pentru aprobarea Normelor metodologice privind acreditarea și funcţionarea entităţilor din infrastructura de inovare şi transfer tehnologic. Deși în nota de fundamentare vorbește…
Vezi articolul

Petiție pentru modificarea Metodologiei de acordare a burselor în anul școlar 2024-2025, astfel încât toți elevii din familii monoparentale să poată lua burse sociale, fără a se lua în considerare venitul

Asociația Creștem Copii Fericiți și Asociația Părinților L.T. „Lucian Blaga” București solicită Ministerului Educației modificarea Metodologiei-cadru de acordare a burselor în anul școlar 2024-2025, astfel încât toți elevii care provin…
Vezi articolul