Regulile de participare la competiția de eseuri în limba engleză organizată de Shakespeare School

3.575 de vizualizări
Foto: Freepik.com
Asociaţia Shakespeare School pentru Educaţie dă startul celei de-a 13-a ediţii a concursului naţional de creaţie în limba engleză Shakespeare School Essay Competition, dedicat elevilor de gimnaziu şi liceu din toată ţara, transmite Agerpres.

Participanții trebuie să scrie un eseu original, în limba engleză, cu titlul ‘Five valuable lessons I learnt în 2020’ (‘Cinci lecţii valoroase pe care le-am învăţat în 2020’).

Participanţii îşi pot înscrie eseurile gratuit, online, pe site-ul competiţiei, într-una dintre cele două categorii de vârstă, 11-14 ani sau 15-19 ani, iar termenul limită de înscriere în concurs este 31 martie. Anunţarea câştigătorilor va avea loc pe 8 iunie 2021.

Juriul este format din profesorii Shakespeare School, care selectează cele mai bune, originale şi creative 30 de lucrări. Ierarhia finală a câştigătorilor este stabilită în urma unor scurte interviuri live, în limba engleză, cu finaliştii.

Concursul oferă celor 30 de finalişti premii constând în cursuri de limba engleză la Shakespeare School, înscrieri gratuite la examene Cambridge, cărţi, dicţionare, rechizite şi multe alte surprize.

De asemenea, cei care intră în concursul naţional de creaţie în limba engleză vor primi o diplomă de participare, pe care o pot folosi pentru a-şi completa portofoliul educaţional.

În plus, profesorul cu cei mai mulţi concurenţi înscrişi va primi un ‘Certificat de Excelenţă’ din partea Shakespeare School. Toţi profesorii de limba engleză din partea cărora se vor înscrie minimum zece participanţi la Shakespeare School Essay Competition 2020 vor primi un ‘Certificat de Merit’, precizează organizatorii.

Judeţul cu cel mai mare număr de participanţi la competiţie va primi Trofeul Shakespeare School Essay Competition, se mai arată în comunicat.

Sursă foto: Freepik


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

VIDEO Stil de viață sănătos, o nouă disciplină opțională în noile planuri cadru pentru liceu, anunțată de ministrul Educației și Cercetării: Elevul o poate alege sau nu. Nu mai lăsăm complet la dispoziția școlii toate opționalele

Ministrul Educației și Cercetării a dezvăluit cu o zi înainte de prezentarea noilor planuri cadru pentru liceu că va fi inclusă o nouă disciplină opțională – stil de viață sănătos,…
Vezi articolul

VIDEO Octavian, membru al Boardului Copiilor UNICEF: Propunem introducerea unui nou obiect de studiu care să ne învețe cum să gestionăm gândurile și emoțiile, dar și training-uri pentru profesori ca să poată identifica cât mai devreme provocări legate de sănătatea mintală

O propunere legată de sănătatea mintală a copiilor a venit luni de la Octavian, în vârstă de 17 ani, membru al Boardului Copiilor UNICEF: Copiii consideră sănătatea mintală ca fiind…
Vezi articolul
SRI / Foto: Facebook SRI

Școli și spitale din București au primit mesaje de amenințate pe adresele oficiale de e-mail. Verificările Poliției, în coordonare cu SRI, au arătat că „nu există indicii care să confirme că amenințarea ar fi una reală”

Mesaje cu caracter de amenințare primite ieri de școli și spitale din București au alertat Poliția Română, care coordonare cu Serviciul Român de Informații a efectuat verificări și anunță că…
Vezi articolul

Oana Moraru, despre diferența de vârstă a copiilor înscriși la clasa pregătitoare: Decalajul de un an e perceput ca un handicap personal, ca un defect / Diferențele se vor vedea inclusiv în clasa a II-a, când se schimbă enorm ritmul și nivelul programei

Oana Moraru, expert educațional, spune despre diferențele de vârstă ale copiilor înscriși la clasa pregătitoare că „decalajul de un an la această vârstă este perceput de cel mai sensibil, mai…
Vezi articolul

Profesoara Lavinia Betea: Nu pot să-i cer elevului să muncească mai mult decât muncește adultul, pentru că îl demotivez. În gimnaziu nu mai vrea să știe de nimic / Muzica, desenul și educația fizică sunt niște discipline extraordinare, care îl pregătesc pe copil să devină un adult echilibrat psihic

Profesoara Lavinia Betea a declarat că „nu pot să-i cer elevului, cum spuneam, să muncească mai mult decât muncește adultul, pentru că îl demotivez”. Aceasta este de părere că „în…
Vezi articolul