Remus Pricopie îl acuză pe Sorin Cîmpeanu de lipsă de cei 7 ani de-acasă: După ce jignești în linie pe oricine îndrăznește să te contrazică este nerealist să crezi că poți să mergi mai departe cu respectivele proiecte de legi

5.504 vizualizări
Remus Pricopie / Foto: Agerpres
Remus Pricopie / Foto: Agerpres
Remus Pricopie, rectorul SNSPA și fost ministru al Educației, îl acuză pe ministrul Sorin Cîmpeanu că este “lipsit de o educație elementară: cei şapte ani de acasă”. “Poți să vorbeşti despre educație fără să ai ‘educația’ bunului simț?”, întreabă Pricopie, la puțin timp după ce ministrul Educației a avut o replică deplasată la adresa celor 100 de intelectuali care i-au cerut modificarea proiectelor de legi ale Educației și i-a calificat drept “un grup de interese”.

“După ce jignești în linie pe oricine îndrăzneşte să te contrazică – profesori, elevi, studenți, părinți, foşti miniştri ai educației, jurnaliști, reprezentanți ai societății civile, academicieni etc. – este nerealist să crezi că poți să mergi mai departe cu respectivele proiecte de legi”, spune rectorul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative (SNSPA).

“Sper că PNL va realiza că acest pachet legislativ, care trebuie să reflecte “educația”, este compromis zi de zi de un ministru lipsit de o educație elementară: cei şapte ani de acasă”, continuă Pricopie.

Replica integrală a fostului ministru Remus Pricopie la jignirile lansate de ministrul Sorin Cîmpeanu:

“Poți să vorbeşti despre educație fără să ai “educația” bunului simț?

Impolitețea, smecheria, falsificarea adevărului, deturnarea atenției către false probleme – acestea sunt instrumentele folosite de actualul ministru al educației în timpul “dezbaterilor” pe marginea legilor “României Educate”.

După ce jignesti în linie pe oricine îndrăzneşte să te contrazică – profesori, elevi, studenți, părinți, foşti miniştri ai educației, jurnaliști, reprezentanți ai societății civile, academicieni etc. – este nerealist să crezi că poți să mergi mai departe cu respectivele proiecte de legi.

Sper că PNL va realiza că acest pachet legislativ, care trebuie să reflecte “educația”, este compromis zi de zi de un ministru lipsit de o educație elementară: cei şapte ani de acasă.”


3 comments
  1. Ministrul reprezintă, cred, grupuri de interese ale “specialilor”, precum doctorii plagiatori, profesorii din școlile de fițe ce vor elevi cu potențial (financiar), analfabeții funcționali ce trebuie sa intre la facultate, că și gura universitarilor trebuie să mănânce, nu pâine ci cozonac…
    Dacă oamenii de bun simt prind un hot, adesea acesta striga “hoții”…

  2. Când un Trahanache contemporan, prezidentul pe viață al Comitetului francofoniei în limba română, al Comitetului agronomic, agrologic și zootehnic de la orașe si municipii, al Comitetului şcolar național, al Comiţiului politic liberalo-socialist și transpartinic, al organizațiilor secrete binecunoscute, şi al altor comitete şi comiţii, dovedește deficit de socializare primară, fundamentală, el se supracalifică pentru misiunea nobilă și sfântă de a reforma întreaga instrucțiune și educațiune românească. Păcat ca a murit Nenea Iancu, că avea șansa întâlnirii cu propriul său personaj. Slavă Domnului că nu l-a întâlnit, că măria sa, personajul, l-ar fi ucis cu lipsa lui de imaginație și cu absența simțului ridicolului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

De ce a renunțat Facultatea de Limbi Străine la proiectul de licență? Consiliul facultății l-a “considerat în momentul de față irelevant”, a contat și că au existat lucrări plagiate la finalul ultimului an – decanul Laura Sitaru / Peste 180 de semnatari pentru scrisoarea deschisă împotriva eliminării lucrării de licență

Proiectul de licență a fost eliminat din procesul de finalizare a studiilor universitare la Facultatea de Limbi și Literaturi Străine (FLLS) a Universității din București pentru că a fost considerat…
Vezi articolul

Despre știință și etnicitate – conferință susținută marți de Marius Turda, profesor la Oxford Brookes University, în cadrul evenimentelor Știința pe înțelesul tuturor organizate de Universitatea din București

“Relația dintre știință și etnicitate este una controversată. Este suficient să amintim că în secolul al XX-lea această relație a stat la baza unor programe de inginerie rasială care au…
Vezi articolul