Rezultate admitere liceu 2021. Topul locurilor neocupate în funcție de județ

19.376 de vizualizări
Foto: © Dreamstime.com
Cele mai multe locuri neocupate în urma repartizării computerizate la liceu sunt în București (1304), potrivit datelor publicate sâmbătă de Ministerul Educației. Capitala este urmată de județul Bihor cu 380 de locuri neocupate și de Călărași, cu 364 de locuri.

Mai jos, topul locurilor neocupate la liceu în funcție de județ:

București – 1304 (total 12434)

Bihor – 380 (total 2765)

Călărași – 364 (total 1380)

Dâmbovița – 354 (total 2434)

Timiș – 346 (total 3298)

Arad – 337 (total 2110)

Vaslui – 326 (total 2382)

Mureș – 324 (total 2792)

Mehedinți – 310 (total 1262)

Caraș-Severin – 309 (total 1334)

Foto © Uatp1Dreamstime.com

Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.

Citește și:
Rezultate admitere liceu 2021. Topul mediilor de 10 după județele de proveniență. Clujul ocupă locul 1 pe țară la nota maximă
Rezultate admitere liceu 2021. Liceele cu cei mai mulți admiși cu media 10
REZULTATE ADMITERE LICEU 2021 Top 10 specializări, după ultima medie de intrare. Colegiul Național Sf. Sava din București, pe primul loc pe țară la Matematică-Informatică
Admitere liceu 2021. Rezultatele repartizării computerizate au fost publicate – 89.983 de absolvenți ai clasei a VIII-a au fost admiși în prima etapă de repartizare

3 comments
  1. E X A M E N ! NOTELE NU REFLECTA REALITATEA, LA TARA SE DAU NOTE FOARTE MARI, VIN LA LICEU COPII CU 10 CARE DEABIA CITESC, SI CARE AU : MADIA DE ABSOLVIRE 10; MATEMATICA 5; LB ROMANA 5 …. CUM E POSIBIL?
    UNII ELEVI IN CLASA A IX A FAC SOC , SOC , CAND IAU 2 LA VREO LUCRARE.
    M-IA ZIS O ELEVA ,, DOAMNA STITI , EU TREBUIE SA AM NOTE DOAR DE 10 CA SUNT …(ADICA FATA UNUIA DE LA POARTID…).

    1. Nota de la examen este cea reala.Evaluarea nationala a fost la fel si pentru copii de la sate si pentru cei de la oras.Copii care vor sa invete si care au parinti care ii sustin,invata si intr o scoala din fundul tarii.Dar trebuie sa fim realisti,nu toti copii pot,din diferite motive,insa trebuie apreciati ,laudati si incurajati sa mearga mai departe,sa se autodepaseasca.

  2. Din cauza specializarilor prost alese sau a numărului prea mare de clase aprobate? Oricum tot s-a greșit de la vârf.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like
SRI / Foto: Facebook SRI

Situația din învățământ, înainte și în timpul pandemiei Covid-19 –  menționată de SRI în raportul pe 2020, la capitolul “Riscuri și amenințări la adresa valorilor constituționale”: infrastructură și resurse deficitare, decalaje accentuate în accesul la școala online

Situația din învățământul românesc, atât prin felul cum se prezenta înaintea pandemiei Covid-19 cât și prin schimbări cauzate de aceasta, este menționată la capitolul “Riscuri și amenințări la adresa valorilor…
Vezi articolul

Oana Moraru, mesaj pentru educatoare: În grădinițe, fie că îmbrățișați filozofia ‘în pădure’, ‘Reggio Emilia’, fie sistemele finlandeze, Waldorf sau Montessori, nu există abdicare de la metodica predării activităților în învățământul preșcolar

Pedagog și fondator de școală privată, Oana Moraru le transmite educatoarelor următorul mesaj: “În grădinițe, fie că îmbrățișați filozofia ‘în pădure’, ‘Reggio Emilia’, fie sistemele finlandeze, Waldorf sau Montessori, nu…
Vezi articolul