S-a prăbușit o bucată din tavanul fals al unei clase, la o școală din Piatra Neamț, unde elevii din clasa a II-a urmau să susțină Evaluarea Națională

1.017 vizualizări
Foto: Florentina Moise – Facebook.com
Miercuri dimineață, angajații Școlii Gimnaziale nr. 2 Piatra-Neamț au găsit tavanul prăbușit dintr-o clasă unde elevii de clasa a II-a urmau să dea Evaluarea Națională, scrie Mesagerul de Neamț. Directoarea școlii a anunțat amânarea testului cu câteva ore. Elevii aveau programată Evaluarea Națională la Limba română – citit azi.

Este vorba de corpul de clădire vechi de 160 de ani, pentru care conducerile succesive ale școlii din ultimii ani au tot cerut Primăriei Piatra-Neamț o soluție de reabilitare.

Stela Andrei, directoarea școlii, a anunțat la prima oră autoritățile și a luat decizia evacuării clădirii în care învață copii din 5 clase de pregătitoare și o clasă de a II-a, care astăzi susțin evaluarea națională la Limba română – citit.

„Am constatat astăzi, la ora 7:10, când am ajuns la școală, că a cedat tavanul de la o clasă pregătitoare. Am decis să nu mai intre nimeni în clădire, copiii de pregătitoare stau acasă și învață online, copiii de clasa a II-a susțin evaluarea națională într-o sală din corpul mare. Am anunțat Primăria, Inspectoratul Școlar, doamna inspector școlar general Florentina Luca-Moise a venit și a văzut și ne-am consultat. Copiii au derogare să susțină evaluarea de la ora 10”, a declarat directoarea Stela Andrei.

Școala Gimnazială nr. 2 este una dintre cele mai mari din municipiul Piatra-Neamț, cu peste 1.000 de copii.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Elevii de liceu să primească calificative în loc de note la disciplinele la alegere din oferta școlii, propune șeful Consiliului Elevilor din Cluj: Riscăm să alegem materii unde primim note mari pe muncă puțină, în fuga după note

Andrei Câmpan, președintele Consiliului Județean al Elevilor (CJE) Cluj, a propus ca disciplinele din oferta școlii, din cadrul curriculumului la decizia elevului (CDEOȘ), să fie evaluate cu calificative în loc…
Vezi articolul

Ce face Suedia pentru a susține digitalizarea educației, pe baza unei strategii naționale “vechi” de 5 ani: un raport de parcurs prezintă unde mai trebuie lucrat pentru ca elevii să capete anumite competențe și arată că pentru directorii de școli digitalizarea necesită atenție continuă

Procedurile de digitalizare în școli introduse într-o strategie națională veche de câțiva ani trebuie completate cu măsuri suplimentare, de parcurs – de la sarcini în plus pentru directorii de școală…
Vezi articolul