Scrisoare deschisă: 40 de matematicieni îi cer lui Sorin Grindeanu să trimită la Biblioteca Națională șapte exemplare din cartea scrisă împreună cu tatăl său pentru a putea fi consultată – G4Media.ro

2.777 de vizualizări
Sorin Grindeanu / Foto: INQUAM Photos – George Călin
40 de matematicieni din România îi solicită ministrului Sorin Grindeanu, într-o scrisoare deschisă, să trimită la Biblioteca Națională, conform legii, șapte exemplare din cartea scrisă împreună cu tatăl său pentru a înlătura în acest fel îndoiala privind existența ei, scrie în exclusivitate G4Media.ro.

”Atâta timp cât cartea “Integrala Lebesgue-Radon în raport cu o măsură complexă” de Nicolae Grindeanu și Sorin Grindeanu, Editura Ionescu (2002) nu poate fi consultată într-o bibliotecă publică, aceste motive de îndoială legate de existența ei produc un rău mult mai mare decât binele adus de contribuția unui om la actul de guvernare”, se arată în scrisoarea celor 40 de matematicieni, între care nume foarte cunoscute ca Radu Gologan sau Sergiu Moroianu, soțul primarului de la Sectorul 1, Clotilde Armand.

Matematicianul Sergiu Moroianu l-a acuzat pe Sorin Grindeanu că își ascunde cartea de matematică pe care ministrul Transporturilor susține că a scris-o împreună cu tatăl său. Este vorba despre volumul ”Integrala Lebesgue-Radon în raport cu o măsură complexă”, apărut în CV-ul lui Grindeanu când acesta era premier. Ulterior, primarul Sectorului 1 Clotilde Armand a declarat că speră ca premierul Nicolae Ciucă să ia măsuri pentru a nu se repeta cazul Florin Roman în Guvern.

În replică, ministrul transporturilor a declarat că a făcut ”școala la timp și complet”. ”Vă rog să vă adresați Ministerului Educației și să cereți foile mele matricole de elev, de student și să vedeți, nu vă spun dinainte, dar să vedeți ce note am luat și ca elev și ca student”, a declarat luni, ministrul Transporturilor.

Citește articolul integral, inclusiv scrisoarea deschisă, pe G4Media.ro.

8 comments
  1. Și înainte de 2010 erau clare regulile, doar că mulți le ignorau. Am dat gradul 1 în 2009 și profesorul meu coordonator mi-a explicat cum stau lucrurile, mi-a trimis inclusiv un program care detecta plagiatul. Știau universitarii cum se redactează o lucrare de doctorat, fără îndoială, dar câți ar mai fi putut deveni doctori dacă ar fi respectat regulile? E greu să recunoască acum că sunt doar niște impostori, evident. Cu atât mai mult cu cât au avansat în carieră având ca punct de plecare o lucrare de doctorat făcută pe principiul “cărțile se fac din cărți”, fără să aibă nimic de spus, de fapt.

  2. Se citește inteligenta in aceasta poza. Probabil a trecut prin școala tot cu înșelătorii. Un om care se lauda cu ceva ce nu a făcut ,nu merita respectul nostru.

  3. Unde au fost cei 40 de matematicieni inainte de 2010? Pe vremea cand in invatamantul universitar era o debusolare totala, adica nu se discuta despre cum se fac citarile cum trebuie, pe vremea cand coordonatorii nu citeau lucrarile de licenta, master, doctorat, etc? Unde erau?

    Daca 40 de matematicieni s-ar fi unit si ar fi spus in anul 2000 cum trebuie facute lucrurile … astazi nu mai eram in situatia in care suntem …

    Vorba aia … dupa razboi, multi (matematicieni) se arata !

    1. ce treabă are una cu alta? Nu matematicienii stabilesc regulile, ei doar cer să apară cartea respectivă care este o carte de MATEMATICĂ. Adică ţine de domeniul lor de expertiză. Dar unii ori nu pricep ce este scris acolo, ori se fac că nu pricep. Dar cu procentul de analfabeţi funcţionali din România, nici nu e de mirare…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Sunt peste 46 de mii de elevi orfani de unul sau ambii părinți în gimnaziu și liceele din România, conform datelor solicitate de Ministerul Educației de la inspectorate / Cererea vine după ce în metodologie bursa socială a elevilor cu un părinte decedat a fost condiționată de venit

Sunt 46.381 de elevi orfani de unul sau ambii părinți în gimnaziu și liceele din România, conform centralizării Ministerului Educației, pe baza datelor de la inspectoratele școlare județene, consultată de…
Vezi articolul

Andrea Ghez, a patra femeie din istorie laureată a Premiului Nobel pentru Fizică: Astăzi simt o mai mare pasiune pentru partea didactică a muncii mele. E atât de important să convingem generațiile mai tinere în privința capacității lor de a pune întrebări și de a gândi

Andrea Ghez, unul dintre cei trei câștigători ai Premiului Nobel pentru Fizică pe 2020 anunțați marți, a spus în scurtele declarații oferite în cadrul ceremoniei de la Stockholm că “astăzi…
Vezi articolul

Standardele calitative sunt esențiale pentru o digitalizare eficientă a Educației – întâlnire între participanții la Forumul Global OCDE și reprezentanții ECDL România

Importanța standardelor calitative pentru digitalizarea Educației au fost tema principală a întâlnirii delegației OCDE cu reprezentanții ECDL România, potrivit unui comunicat de presă al organizației. Prezenți la București la Forumul…
Vezi articolul