Simulator de Carieră: Proiect pentru creșterea șanselor la angajare a 130 de studenți în Iași și Suceava

147 de vizualizări
Fundația Dreptul la Educație anunță că a lansat proiectul „Simulator de Carieră”, cu obiectivul de a susține creșterea gradului de angajabilitate a 130 de studenți. Este vorba despre tineri care vor participa la programe de învățare la locul de muncă.

Pregătirea teoretică și practică a studenților, precum și integrarea lor pe piața muncii va fi susținută de Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iași, Universitatea Ștefan cel Mare Suceava și OTP Bank România.

Beneficiile vizate sunt următoarele:

• creșterea gradului de conștientizare asupra avantajelor participării la programe de învățare la locul de muncă, prin intermediul campaniei de promovare și sesiunilor de consiliere;
• formarea și dezvoltarea competențelor profesionale adaptate la cele mai recente schimbări de pe piața muncii;
• formarea și dezvoltarea competențelor transversale, transferabile, necesare pentru a menține competitivitatea unui angajat;
• creșterea ratei de ocupare a tinerilor la nivel local, regional și, implicit, la nivel național;
• dezvoltarea de parteneriate sociale pentru optimizarea ofertei educaționale în sectorul tehnologiei aplicate în domeniul financiar-bancar.

Proiectul este finanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, axa prioritară Educație și Competențe, și are o valoare totală de 1.156.214,79 lei din care 1.129.687,61 lei fonduri nerambursabile. Proiectul se derulează pe o perioadă de 24 de luni, începând cu 25 septembrie 2018.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

LISTĂ Profesorii care scriu programa școlară de Limba franceză pentru liceu 2026. Inspectoarea generală Delia Manuela Anghel și profesoara Sonia Berbinski de la Universitatea din București coordonează comisia

Ministerul Educației și Cercetării (MEC) a publicat pe site-ul Centrului Național de Curriculum și Evaluare (CNCE, fostul CNPEE) componența Grupului de lucru curricular (GLC) pentru disciplina Limba franceză, care va…
Vezi articolul

Școlile care vor intra pe noua listă a celor care oferă elevilor o masă caldă ar trebui să îndeplinească criterii de prezență slabă, risc de abandon școlar și profesori necalificați, conform proiectului Programului Național Masă Sănătoasă, pus în dezbatere

Proiectul ordinului privind aprobarea criteriilor pentru includerea școlilor în Programul național Masă Sănătoasă (PNMS) a fost pus în dezbatere publică de Ministerul Educației. Guvernul va finanța maxim 1000 de unități…
Vezi articolul

Ligia Deca despre ce se va întâmpla cu profesorii elevilor care sunt sub nivelul analfabetismului funcțional: Vrem să avem împreună cu inspectoratul școlar planuri dedicate de monitorizare și intervenție, inclusiv să identificăm nevoia de formare continuă a profesorului / Trebuie să promovăm mai multă învățare prin investigație, mai multă învățare bazată pe proiecte

Elevii din România vor fi testați anual pe o platformă pe care Ministerul Educației vrea să o construiască în perioada următoare, aceasta este una dintre măsurile enunțate de Ligia Deca…
Vezi articolul

Apel de investiții în valoare de 37 de milioane de euro, prin PNRR, pentru renovarea, echiparea și digitalizarea unor biblioteci de la sate și orașe – ghidul pentru aplicanți, pus în dezbatere publică de ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării a lansat în dezbatere publică apelul pentru ghidul solicitantului pentru proiecte de investiții în modernizarea unor biblioteci. Se poate aplica pentru investițiile anunțate prin PNRR,…
Vezi articolul

„Fondul clasei”, program de susținere a școlilor, redus la jumătate de Primăria Sfântu Gheorghe „din cauza constrângerilor bugetare” / Primarul Antal Arpad: Poate nu o să se cumpere o cariocă nu ştiu ce marcă, se va lua una mai ieftină, dar important e să nu se ia bani de la părinţi

Primăria Sfântu Gheorghe va continua să sprijine unităţile de învăţământ din municipiu prin alocarea de bani pentru „Fondul clasei”, astfel încât acestea să nu mai apeleze la părinţi pentru consumabile…
Vezi articolul

DOCUMENT Curtea Constituțională motivează decizia ca titlul de doctor să poată fi retras doar dacă “nu a intrat în circuitul civil”: Anularea tezelor intrate în circuit civil poate fi făcută legal doar prin instanța judecătorească / CCR: Cele stabilite de comisia de doctorat care acordă titlul „nu pot fi reexaminate de o altă comisie”

Un titlu de doctor, intrat în circuit civil și care a produs efecte juridice, poate fi “desființat” prin anulare, care poate fi făcută doar prin instanță judecătorească, deoarece “nu poate…
Vezi articolul