Simulator de Carieră: Proiect pentru creșterea șanselor la angajare a 130 de studenți în Iași și Suceava

147 de vizualizări
Fundația Dreptul la Educație anunță că a lansat proiectul „Simulator de Carieră”, cu obiectivul de a susține creșterea gradului de angajabilitate a 130 de studenți. Este vorba despre tineri care vor participa la programe de învățare la locul de muncă.

Pregătirea teoretică și practică a studenților, precum și integrarea lor pe piața muncii va fi susținută de Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iași, Universitatea Ștefan cel Mare Suceava și OTP Bank România.

Beneficiile vizate sunt următoarele:

• creșterea gradului de conștientizare asupra avantajelor participării la programe de învățare la locul de muncă, prin intermediul campaniei de promovare și sesiunilor de consiliere;
• formarea și dezvoltarea competențelor profesionale adaptate la cele mai recente schimbări de pe piața muncii;
• formarea și dezvoltarea competențelor transversale, transferabile, necesare pentru a menține competitivitatea unui angajat;
• creșterea ratei de ocupare a tinerilor la nivel local, regional și, implicit, la nivel național;
• dezvoltarea de parteneriate sociale pentru optimizarea ofertei educaționale în sectorul tehnologiei aplicate în domeniul financiar-bancar.

Proiectul este finanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, axa prioritară Educație și Competențe, și are o valoare totală de 1.156.214,79 lei din care 1.129.687,61 lei fonduri nerambursabile. Proiectul se derulează pe o perioadă de 24 de luni, începând cu 25 septembrie 2018.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Debirocratizarea instituțiilor publice se poticnește în Ministerul Educației: la înscrierea în clasa pregătitoare se cere în continuare dosar cu copii după diverse acte, deși copiile au fost eliminate prin lege

Metodologia de înscriere în clasa pregătitoare în viitorul an școlar, publicată în Monitorul Oficial luna trecută și promovată în continuare de Ministerul Educației spre informarea populației, prevede că părinții trebuie…
Vezi articolul
Admiterea la liceu, simularea Evaluării Naționale

Plagiatul în referate și proiecte. Trei sferturi dintre elevii participanți la un sondaj CNE susțin că sunt originali în lucrările pentru școală, în timp ce profesorii lor cred că jumătate copiază textele total sau parțial fără să citeze sursele

75% dintre elevi consideră că sunt originali în realizarea lucrărilor – teste, referate, proiecte, eseuri – și respectă drepturile de autor, în timp ce profesorii sunt de părere că peste…
Vezi articolul

„Manual” despre dezinformare și cum poate fi combătută aceasta, realizat de Comisia Europeană pentru profesori. Elevilor le sunt propuse activități interactive pentru a înțelege știrile false și teoriile conspirației

Un „manual” despre dezinformare și cum poate fi combătută a fost realizat de Comisia Europeană pentru profesori. Acesta conține exemple de informații false din viața de zi cu zi și…
Vezi articolul