Timişoara: 300 de elevi vor trece la cursuri online, deoarece clădirea în care învaţă a fost încadrată în clasa I de risc seismic

219 vizualizări
Foto: Pexels.com
Un număr de 300 de elevi de la Colegiul Economic F.S. Nitti din Timişoara vor trece la cursuri online, după ce clădirea în care îşi desfăşoară activitatea a fost încadrată în clasa I de risc seismic. Prefectul de Timiş, Mihai Ritivoiu, spune că Primăria este iresponsabilă, după ce în urmă cu o săptămână nu a raportat această încadrare seismică a instituției de învăţământ, relatează News.ro, conform G4Media.ro.

Mihai Ritivoiu a precizat, luni, că un corp de clădire al unui liceu de prestigiu din Timişoara a fost încadrat în clasa de risc seismic I.

”Corp de clădire încadrat în clasa de risc seismic I descoperit astăzi la un liceu de prestigiu din Timişoara – Cursurile vor intra în online de mâine şi elevii vor fi relocaţi. După cutremurul din Gorj, am solicitat tuturor primăriilor situaţia clădirilor aflate în clasa de risc seismic I. Primăria Timişoara ne-a comunicat prin adresa 4106 din 17 februarie că „niciuna din expertize nu a încadrat imobile expertizate în risc seismic clasa I”. Astăzi am intrat în posesia unui raport de expertiză privind corpul de clădire A al Colegiului Economic „Francesco Nitti” Timişoara. La pagina 22 este indicată clar clasa de risc seismic finală: Rs I, din care fac parte clădirile cu risc ridicat de prăbuşire”, a anunţat prefectul de Timiş.

Citește articolul integral pe G4Media.ro.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

„Scoateți o foaie de hârtie!” versus evaluările anunțate. Practica de a nu anunța testele școlare crește anxietatea elevilor, le reduce plăcerea de a învăța și le scade performanța – Studiu

Un studiu nou de pedagogie școlară, realizat de Dr. Ludwig Haag (Universitatea din Bayreuth) și Prof. Dr. Thomas Götz (Universitatea din Viena), s-a concentrat pe răspunsul la întrebarea „cum afectează…
Vezi articolul

Reintroducerea tezelor ca modalitate de evaluare și monitorizare a progresului elevului, propusă de peste 2.000 de profesori și directori de școli – raport al Ministerului Educației

Reintroducerea tezelor pentru a putea evalua și monitoriza progresul elevilor este recomandată de peste 1.900 de profesori care au participat la studiul „Evaluarea măsurilor de implementare a structurii anului școlar…
Vezi articolul

Ligia Deca, întrebată de un director de școală cum vede „aerisirea planurilor-cadru”, dacă va fi făcută pe modelul polonez: Cred că ceva similar ne-ar fi și nouă util. Polonia „taie din materie și dă mai mult timp pentru fixare” / Poate că, da, avem nevoie de mai mult timp de școală

Ministra educației le-a spus directorilor de școli din județul Mureș, cu care a avut o întâlnire vineri, organizată de Inspectoratul Școlar Județean, că prin „aerisirea planurilor-cadru” „nu m-am referit la…
Vezi articolul