Universitatea din Minnesota oferă cursuri de recuperare pentru „vina de a fi alb,” în timp ce studenții din Missouri cer „decolonizarea educației” – Cultura ‘anulării’ în facultățile americane

232 de vizualizări
Școala de asistență socială a Universității din Minnesota a oferit zilele trecute o prelegere virtuală în care participanții albi au fost instruiți să urmeze un plan în 12 etape – bazat pe programul Alcoolicii Anonimi – pentru a „ne recupera și a ne revendica întreaga noastră umanitate,” în ceea ce criticii afirmă că este un exemplu tipic de cultură a anulării (cancel culture) care se manifestă tot mai agresiv în societatea americană.

Terapeuta Cristina Combs, care prezintă cursul, a afirmat că programul ei îi ajută pe oameni „să-și revină din calitatea de a fi albi.” În același timp, într-o acțiune la fel de controversată, studenții de la o universitate catolică din Missouri au solicitat școlii să le îndeplinească o listă de 11 cereri, inclusiv ca instituția de învățământ să „decolonizeze educația.”

School of Social Work and Continuing Education Series din cadrul Universității din Minnesota a găzduit recent o serie de seminarii web speciale intitulate „Deconstructing & Decentralizing White-ness in Practice: A Three-Part Series.” Una dintre prelegeri, „Recovery from White Conditioning”, i-a învățat pe albi cum să folosească un program în 12 pași, similar cu Alcoolicii Anonimi, pentru „a ne recupera și a ne revendica întreaga noastră umanitate”. Cei 12 pași ce trebuie urmați sunt prezentați în partea întâi a seriei, promovată prin intermediul așa-numitului Center for Practice Transformation al universității.

Citește analiza integrală pe G4Media.ro


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Ce spune despre elevii români TIMSS 2019, testarea care a arătat că România are cel mai mare analfabetism științific funcțional din UE: Multe exerciții teoretice și prea puține experimente, mulți elevi care merg înfometați la școală, inegalități / Recomandările Raportului de țară

Aproape jumătate dintre elevii români simt că le e foame când ajung la școală și la fel de mult spun că au puține cărți în casă, mulți reclamă agresivitate între…
Vezi articolul

Shanghai Ranking 2022 după domenii de studiu. Universitățile românești au o prezență modestă în clasamente, similară anului trecut. 7 din 14 apariții revin instituțiilor din Cluj-Napoca

Universitățile din România au și în acest an apariții modeste în clasamentele globale după domenii de studiu realizate de compania de consultanță Shanghai Ranking – Global Rankings of Academic Subjects 2022.…
Vezi articolul