Universitatea din Minnesota oferă cursuri de recuperare pentru „vina de a fi alb,” în timp ce studenții din Missouri cer „decolonizarea educației” – Cultura ‘anulării’ în facultățile americane

253 de vizualizări
Foto: Pexels.com
Școala de asistență socială a Universității din Minnesota a oferit zilele trecute o prelegere virtuală în care participanții albi au fost instruiți să urmeze un plan în 12 etape – bazat pe programul Alcoolicii Anonimi – pentru a „ne recupera și a ne revendica întreaga noastră umanitate,” în ceea ce criticii afirmă că este un exemplu tipic de cultură a anulării (cancel culture) care se manifestă tot mai agresiv în societatea americană.

Terapeuta Cristina Combs, care prezintă cursul, a afirmat că programul ei îi ajută pe oameni „să-și revină din calitatea de a fi albi.” În același timp, într-o acțiune la fel de controversată, studenții de la o universitate catolică din Missouri au solicitat școlii să le îndeplinească o listă de 11 cereri, inclusiv ca instituția de învățământ să „decolonizeze educația.”

School of Social Work and Continuing Education Series din cadrul Universității din Minnesota a găzduit recent o serie de seminarii web speciale intitulate „Deconstructing & Decentralizing White-ness in Practice: A Three-Part Series.” Una dintre prelegeri, „Recovery from White Conditioning”, i-a învățat pe albi cum să folosească un program în 12 pași, similar cu Alcoolicii Anonimi, pentru „a ne recupera și a ne revendica întreaga noastră umanitate”. Cei 12 pași ce trebuie urmați sunt prezentați în partea întâi a seriei, promovată prin intermediul așa-numitului Center for Practice Transformation al universității.

Citește analiza integrală pe G4Media.ro


1 comment
  1. aberatiidi reactii produse de o societate acaparata ce curente negative ce au pus stapanire pe anumite concepte pt a le folosi in interes personal pt beneficii putere bani ca lgbtq ecologism maxism globalism etc …. suntem ca intr o casa de nebuni in care bolnavii au preluat conducerea si ii trateaza pe medici asistenti etc

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Intervențiile diferențiate pot îmbunătăți cu până la 5 luni progresul elevilor cu cerințe educaționale speciale, ale căror rezultate sunt mult în urma celor înregistrate de ceilalți elevi – studiu britanic

Intervențiile diferențiate în cazul elevilor cu cerințe educaționale speciale pot îmbunătăți rezultatele la învățătură ale acestor copii în medie cu cinci luni, comparativ cu predarea standard, potrivit unui raport al…
Vezi articolul

Studenții de la Universitatea Babeș-Bolyai anunță proteste după ce conducerea a respins suplimentarea fondului de burse, diminuat prin Legea 141 / Rectorul autosuspendat Daniel David afirma anterior că universitățile pot sprijini bursele din venituri proprii

Organizația Studenților din Universitatea Babeș-Bolyai anunță că „se alătură protestului din data de 11.09.2025 și va continua demersurile și protestele atât timp cât va fi necesar”, în urma unui refuz…
Vezi articolul

Aproape jumătate dintre studenții care au început facultatea în 2015 au abandonat studiile. Dintre aceștia, 44% au renunțat după primul an / Domeniul de studiu, nota de la bacalaureat, caracteristicile studenților, printre factorii care influențează abandonul universitar

În România nu a fost calculat niciodată abandonul studiilor superioare, indiferent de ciclul de studiu: licență, master sau doctorat. Fenomenul a fost măsurat pentru prima dată în cadrul studiului Abandonul…
Vezi articolul