Universitatea Eftimie Murgu din Reșița, în negocieri de fuziune cu Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca

483 de vizualizări
Sursa: Uem.ro
Universitatea “Eftimie Murgu” din Reşiţa se află în negocieri cu Universitatea “Babeş-Bolyai” din Cluj-Napoca, după ce conducerea instituţiei reşiţene a hotărât că fuziunea ar fi cel mai bun parcurs pentru învăţământul superior cărăşean, potrivit Agerpres.

Prorectorul UEM, conf. univ. dr. ing. Cristian Chioncel, citat de agenția de presă:

  • “Fuziunea dintre Universitatea ‘Eftimie Murgu’ din Reşiţa şi Universitatea ‘Babeş-Bolyai’ din Cluj-Napoca rămâne un fapt şi merge înainte. Tema fuziunii a apărut chiar de la începutul anului universitar şi vine ca o contrapondere la fuziunea cu Universitatea Politehnica Timişoara, propusă de unele cadre didactice. Pe parcursul acestui an, fuziunea a fost aprobată de senatele celor două universităţi, iar mai multe echipe de la instituţia clujeană au evaluat diferitele departamente, astfel încât să fie sigure că o dată cu încheierea procesului instituţia reşiţeană va îndeplini standardele UBB. (…)”.

În anii precedenţi, Universitatea ‘Eftimie Murgu’ a încercat o fuziune cu Universitatea de Vest din Timişoara şi o altă propunere de fuziune a venit din partea Politehnicii Timişoara, dar ambele procese au fost respinse în cele din urmă de către UEM, amintește Agerpres.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Promisiunile PNL pentru educație, în programul de guvernare 2021-2024: Banii prevăzuți legal pentru educație – peste 4 ani / O nouă lege a educației, reforma carierei didactice, Biblioteca Virtuală și digitalizare

Partidul Național Liberal, de guvernământ, spune că, dacă va rămâne la guvernare după alegerile parlamentare, va revizui cadrul normativ în educație, va reforma cariera didactică și va lua măsuri extinse…
Vezi articolul

Dezbatere Edupedu.ro – UiPath Foundation - Brio.ro

VIDEO Raluca Negulescu-Balaci, director executiv UiPath Foundation: În educație nu funcționează intervențiile pe termen scurt, ci exact opusul – intervenții pe termen lung, în așa fel încât elevii să recupereze decalajul educațional

În educație nu funcționează intervențiile pe termen scurt, ceea ce funcționează în schimb este exact opusul – „intervenții pe termen lung, în așa fel încât elevii să recupereze decalajul educațional…
Vezi articolul

Mihaela Nabăr, director World Vision România: Pandemia pe zona de educație digitală a reprezentat o oportunitate și trebuie să continuăm să construim în zona în care urmărim progresul acestor competențe digitale

“România trebuie să-și învețe lecțiile din perioada pandemiei în ceea ce privește educația digitală fiindcă doar așa am reușit să ardem niște etape și să implementăm forțat alfabetizarea digitală în…
Vezi articolul