Anchete la Huși în cazul unui profesor de liceu înregistrat când lovea un elev și țipa la el

919 vizualizări
Foto: © Dreamstime.com
Inspectoratul de Poliţie Judeţean (IPJ) Vaslui şi Inspectoratul Şcolar Judeţean (IŞJ) Vaslui au demarat anchete în cazul unui profesor de la un liceu din municipiul Huşi după ce în spaţiul public a apărut o înregistrare audio în care cadrul didactic lovea un elev şi ţipa la el adresându-i cuvinte jignitoare, relatează Agerpres.

„Conducerea Inspectoratului de Poliţie Judeţean Vaslui a dispus efectuarea de verificări cu privire la situaţia prezentată, urmând ca, în funcţie de cele constatate, să fie dispuse măsuri legale”, au precizat reprezentanţii IPJ Vaslui.

Conducerea IŞJ Vaslui a precizat că profesorul nu a creat până acum probleme şi nu a mai fost implicat în incidente similare.

„Am dispus întrunirea comisiei de disciplină care va analiza cazul profesorului şi va dispune măsurile legale, numai că situaţia este mai delicată deoarece directorul liceului este în izolare, iar directorul adjunct are, de asemenea, o problemă medicală. Am ascultat şi eu înregistrarea şi pot spune că nu sunt de acord cu un astfel de comportament din partea unui cadru didactic. Este un profesor care nu a creat până acum probleme’, a declarat, joi, pentru Agerpres, inspectorul general şcolar Elena Mustaţă.

Până la stabilirea unor măsuri, profesorul continuă să predea.

Photo 149505622 © Gan ChaonanDreamstime.comDreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


2 comments
  1. Elevul ce a facut?
    Elevii de astazi au doar drepturi, fara nici un fel de obligatii!
    Oare profesorul ala a ridicat tonul asa fara nici o cauza? Se plictisea predând la clasa?

  2. Nu știu cum a fost situația dar e foarte rău ca s-au desființat școlile de corecție.Este adevărată vorba ca un mar stricat le strica pe celelalte. Pierzi o clasa întreaga pentru unu -doi copii cu probleme și în loc sa ii aduci pe ei la școală,sa ii educi,integrezi,ei trag toată lumea după ei,te educa ei pe tine și clasa e pierdută.Marea problema cu” sa avem elevi” a nenorocit și copii care mai puteau fi educați cât de cât.Sunt unii care datorita problemelor pe care le au :tendințe psihopate,alte probleme de ordin psihic etc nu se integrează orice le-ai face.Nu sunt educabili în program normal și se vede cum creierul lor rulează pe un alt program:n-au empatie,sunt agresivi,au o falsa solidaritate doar pentru a-si manifesta agresivitatea etc.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

DOCUMENT Din 22 noiembrie, în localitățile cu rata de incidență sub 3/1000, activitățile didactice se pot desfășura la școală independent de vaccinarea profesorilor / Regulile aplicate în cazul testărilor pozitive – noul ordin comun, trimis spre publicare la Monitorul oficial

“Prin excepție de la dispozițiile art. 3^1, începând cu data de 22 noiembrie 2021, în localitățile în care rata de incidență este sub 3/1000, activitățile didactice se pot desfășura cu…
Vezi articolul

Tavanul unei clase dintr-o școală din județul Giurgiu s-a prăbușit. Școala a fost decorată de Klaus Iohannis în 2018 pentru „promovarea calității învățământului”

Tavanul unei clase din Școala Gimnazială „Stolnicul Constantin Cantacuzino” din comuna Isvoarele, județul Giurgiu, s-a prăbușit, relatează Educațieprivată.ro. Școala a fost decorată în ianuarie 2018 de președintele Klaus Iohannis, care…
Vezi articolul

Neutralitatea religioasă în școlile din Franța este amenințată mai mult ca oricând, avertizează prim-ministrul francez. Gabriel Attal anunță sprijin pentru profesori în combaterea tensiunilor de la ore

Principiul „laicităţii” care guvernează şcolile din Franţa şi care le interzice între altele elevilor să poarte însemne religioase ostentative este „ameninţat mai mult ca oricând”, a declarat miercuri prim-ministrul francez…
Vezi articolul

Regulile pentru înființarea ludotecilor și grădinițelor comunitare, ca servicii private sau de stat complementare grădinițelor și creșelor, au fost puse în consultare publică / Angajarea personalului didactic, doar pe perioadă determinată – document

Regulile pentru înființarea ludotecilor și grădinițelor comunitare au fost puse în dezbatere publică vineri, 16 decembrie, de către Ministerul Educației. Metodologia de organizare și funcționare a serviciilor de educație timpurie…
Vezi articolul