Aproape toți coordonatorii județeni ai programului de ore remediale cu finanțare europeană de 30 de milioane de euro sunt angajați ai inspectoratelor școlare județene și au fost singurii candidați pe post – document

3.097 de vizualizări
Foto: Pexels.com
Aproape toți coordonatorii județeni (41 din 42) din cadrul Programului național de educație remedială sunt angajați ai inspectoratelor școlare județene, potrivit unui document publicat de Romaniacurata.ro. Potrivit sursei citate, în 32 de județe, la concursul pentru ocuparea funcțiilor de coordonatori județeni a fost un candidat pe un loc, iar în celelalte cazuri, cu o excepție, contracandidații s-au retras și proba de interviu nu a mai avut loc.

Sursa menționată precizează că, potrivit cererii de finanțare, managerul proiectului e remunerat cu 80.640 de RON pentru 6 luni de proiect, iar bugetul prevede o sumă de 986.840 de RON pentru salariile celor 42 de coordonatori județeni). În plus, proiectul mai prevede 756.000 de lei pentru 10 plata unui număr de 10 coordonatori naționali/regionali și 3,6 milioane lei pentru salariile a 108 experți județeni.

Potrivit sursei menționate, din cei 42 de coordonatori județeni, 8 sunt inspectori școlari generali, iar 15 – inspectori școlari generali adjuncți.

Detalii despre ce fac aceștia și documentul integral – aici.


3 comments
  1. Profesorii care susțin orele remediale primesc aprox. 57 lei/oră NET. În spatele lor sunt sute de hârtii și situații cerute de coordonatori. Orele remediale au fost plătite doar pentru prima lună în care s-au desfășurat.

  2. Ce surpriză!
    Asta se întâmplă din 2007 de când au venit primele fonduri europene.
    Valabil si pt inspectorii din Minister.
    E si ,,normal”.
    Managerul/Coordonatorul de proiect/formatorii primesc cel puțin 60 euro/oră.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

EXCLUSIV Comisia Europeană monitorizează reforma educațională din România și „urmează să fie consultată pe proiectele de legi de îndată ce Ministerul Educației are o versiune consolidată a acestora” – SURSE / Executivul european susține „lupta împotriva plagiatului și a plagiarismului”

Comisia Europeană monitorizează modificările din domeniul educației din România și „urmează să fie consultată pe proiectele de legi de îndată ce Ministerul Educației are o versiune consolidată a acestora”, a…
Vezi articolul

USR, scrisoare deschisă către Ecaterina Andronescu: implementați Programul Școala după Școală cu finanțare de la buget cu prioritate pentru elevii în situație de risc educațional, extindeți Masa caldă în școli, recunoașteți Fenomenul Brăila

Senatoarele USR Florina Presadă și Silvia Dinică i-au transmis ministrului Educației o scrisoare deschisă, în urma rezultatelor de la Evaluarea Națională și de la Bacalaureat. USR îi cere Ecaterinei Andronescu…
Vezi articolul

Mi se pare criminal că nu abordăm direct reducerea analfabetismului funcțional, care duce la abandon școlar. Copilul care se simte prost va face tot ce poate să nu se ducă la școală – Liliana Romaniuc, Asociația Română de Literație

Copiilor nu le place școala. Este o caracteristică a acestui timp și, “dacă am dori să le placă școala, ar trebui să facem niște transformări în modul în care le…
Vezi articolul