Câtă lume s-a uitat, luni, la programele Teleșcoală pe TVR 2?

7.854 de vizualizări
Al doilea canal al Televiziunii publice a avut o audiență “normală”, luni, când a difuzat primele emisiuni din programul de Teleșcoală, pentru elevii nevoiți să stea acasă din cauza epidemiei de Covid-19. Potrivit Paginademedia.ro, cifrele TVR 2 “nu sunt nici în jos, nici în sus” față de alte zile.

Potrivit sursei citate:

  • În cursul dimineții, când au fost difuzate cursuri de Limba și literatura română – clasa a VIII-a și Matematică pentru clasa a VIII-a, TVR 2 a fost urmărit, în medie, de 69.000 de telespectatori pe minut (comparativ, liderul pieței, Pro TV, avea în același interval, cu ultima parte a jurnalului de dimineață, 950.000 de telespectatori pe minut)
  • După-amiază, când au fost difuzate cursuri de Limba și literatura română, respectiv Matematică pentru clasa a XII-a, programul de Teleșcoală a fost urmărit în medie de 57.000 de telespectatori pe minut (Pro TV, cu La Măruță, avea în acel interval 715.000 de telespectatori).

La nivel național, în intervalul Teleșcolii de dimineață, TVR 2 se situa pe locul 12 în clasamentul audiențelor TV, între Antena Stars și Etno. Cu Teleșcoala din intervalul 15.00-17.00, s-a situat pe locul 15, între B1 TV și Nickelodeon.

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI:RO76BTRLRONCRT0471641001

CONT EURO:RO26BTRLEURCRT0471641001

Deschis la BANCA TRANSILVANIA
Donează prin Patreon

Donează

6 comentarii
  1. Acum se vede interesul real, al elevilor, pentru carte….
    Unde este partea cu “atractivitatea” procesului instructiv-educativ?
    Încă o dată se confirmă proverbul :
    ” Rădăcinile învățăturii sunt amare , dar roadele ei sunt dulci.”
    Restul este doar gargară …

  2. În primul rând, nu cred că e corect să compari audiența unor programe de divertisment cu cea a unui program de comunicare de cunoștințe. Apoi, e greu să determini tinerii să facă ceva legat de instruire în loc să se joace pe calculator. În al treilea rând, elevii nu sunt obișnuiți să fie independenți și să ia notițe fără să li se dicteze rar și repetat. Dar emisiunile sunt postate pe YouTube și se pot pune pe pauză și relua de câte ori este nevoie. Totul e să dorim, să dăm o șansă, nu să desființăm din start o inițiativă deloc neglijabbilă. Dar TVR-ul a fost mereu desconsiderat. Poate ar trebui să îi dăm o șansă.

  3. Pai la prosti se uita dar la scoala nu le sta capul desi programul este foarre educativ eu ma-am.uitat mereu si.mai demult si acum.

  4. Copiii nu își pot lua notițe,nu înțeleg nimic,am încercat eu,părinte sa încerc sa ii iau notițe,imposibil,regândiți formatul,explicați rar,vorbiți rar,nu turuiți,nimeni nu este capabil sa înțeleagă,faceți formatul precum o lecție interactiva daca vreți sa ajutați copiii

  5. Dovada inutilitatii acestei emisiuni. Probabil cei care au urmarit au fost profesori. Elevii nu mai sunt obisnuiti cu predare de tip prelegere.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

OFICIAL Noul calendar pentru titularizare 2020 şi etapele de mobilitate au fost anunțate de Ministerul Educației: examenul pentru angajarea în școli va avea loc pe 15 iulie 2020. Proba de interviu a fost eliminată pentru candidații care vor un post în regim “plata cu ora”

Examenul de titularizare va avea loc în data de 15 iulie 2020, a decis Ministerul Educației, care anunță printr-un comunicat de presă că repartizarea candidaților se va face în ordinea…
Vezi articolul

Posibilitatea ca școala să decidă cursuri față în față pentru toate clasele, chiar dacă localitatea este în scenariul 2, precum și permiterea interacțiunii profesor-elev – cerute oficial de părinți. Propunerile de modificare a ordinului comun al Ministerului Sănătății și Ministerului Educației

Posibilitatea interacţiunii profesor-elev prin deplasarea elevului la tablă şi a profesorului la banca elevului, acordarea către școală a puterii de a decide să cheme la cursuri față în față și…
Vezi articolul

“Mobilități virtuale”: Universitatea Babeș-Bolyai anunță “cursuri de master și laboratoare” în comun cu o universitate din Germania, care să integreze instrumente online

Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca și Universitatea de Tehnologie Chemnitz vor începe, în 2021, un “proiect de organizare a unor cursuri comune de master și laboratoare virtuale, care să integreze noile…
Vezi articolul