Congresul american investighează acuzațiile de plagiat la adresa președintei Harvard, Claudine Gay

273 de vizualizări
Foto: Facebook.com – Universitatea Harvard
O comisie a Congresului american a declarat că investighează acuzațiile de plagiat la adresa președintei Harvard, Claudine Gay, transmite BBC, citat de G4Media.ro.

Comisia pentru Educație și Forță de Muncă, condusă de republicani, a anunțat că va extinde examinarea modului în care Dr. Gay a gestionat antisemitismul din campusul Harvard.

„Îngrijorarea noastră este că standardele nu sunt aplicate în mod consecvent, ceea ce duce la reguli diferite pentru diferiți membri ai comunității academice”, a afirmat miercuri președinta Comisiei, Virginia Foxx, într-o scrisoare adresată șefului consiliului de administrație al Harvard.

Citește mai mult pe G4Media.ro


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Elevii ar putea primi la examene texte din autori contemporani cu ei. Ministerul Educației ia în considerare să revizuiască programele de evaluare / Ligia Deca: Am înțeles apelul elevilor și al societății să avem și texte mai recente

Ministerul Educației ar putea lua în calcul introducerea în programele școlare a autorilor contemporani cu actualele generații de elevi, spune ministra Ligia Deca, după ce la Evaluarea Națională pentru clasa…
Vezi articolul

Eduard Novak, propunerea pentru funcţia de ministru al Tineretului şi Sportului, singurul campion paralimpic din istoria României: Sportul mă defineşte, mă determină să-mi depăşesc orice limită

Eduard Novak, propunerea UDMR pentru funcţia de ministru al Tineretului şi Sportului, este preşedintele Federaţiei Române de Ciclism şi singurul campion paralimpic din istoria României. Novak, în vârstă de 44…
Vezi articolul

Directorul Sorin Hagiu, despre orele remediale: Riscăm să avem niște lucruri făcute doar pe hârtie, o condică semnată și, de fapt, beneficiul să nu ajungă cu adevărat la elevi / E doar un mod complicat de a spune că ar trebui să lucrăm diferențiat, ceea ce mulți dintre noi încercăm să facem, a spus profesorul Doru Căstăian

Orele de educație remedială introduse începând din anul școlar 2025-2026 ridică mai multe probleme, motiv pentru care este posibil ca obiectivul acestora să nu fie atins, a declarat Sorin Hagiu,…
Vezi articolul