Cum s-au adaptat izolării 4 elevi de liceu din Ialomița și au organizat prima olimpiadă virtuală de geografie

3.383 de vizualizări
Patru elevi din Ialomița din lotul național de geografie nu s-au consolat cu gândul că în acest an nu s-a mai putut organiza olimpiada clasică de georgafie din pricina pandemiei de COVID-19 și au organizat pe cont propriu o olimpiadă online. Vlad Andrei Iagăr, Gabriel Alexe și Armand Hangu sunt elevi ai Colegiului Național ”Mihai Viteazul” din Slobozia, iar Eduard Niță, al Colegiului Național ”Grigore Moisil” din Urziceni.
Sursa colaj foto: geoandrei-ro.webnode.ro

Ei au creat și o pagină de Facebook ”eOlimpiada Nationala de Geografie 2020”.

”S-au înscris aproape 100 de participanți, elevi și studenți, folosind un formular Google. Le-am distribuit formularul, l-au completat cu datele cerute. Competiția a fost bazată parțial pe modul de desfășurare a olimpiadei naționale. Am avut o probă teoretică și una practică”, a declarat pentru G4Media.ro Gabriel Alexe, unul dintre organizatori, elev în clasa a XII-a la „Mihai Viteazul”, în Slobozia.

  • NOTĂ: Campania #solidaritateCOVIDedu este un proiect al Edupedu.ro susținut de Fundația eMAG
  • Stakeholderii care cred în educație și vor să se alăture inițiativei #solidaritateCOVIDedu sunt invitați să ne scrie pe comunicare@edupedu.ro


2 comments
  1. Ia uite ce copii frumoși!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like
Transport gratuit pentru elevi

PNL, reacție dură la adresa lui Vasile Dîncu, după criticile acestuia la proiectul legilor Educației: „Nu înțelegem declarațiile, e posibil ca domnul Dîncu să nu fi fost informat / Legile își vor urma parcursul așa cum am stabilit”

Purtătorul de cuvânt al PNL, Ionuț Stroe, a respins vineri afirmațiile critice ale lui Vasile Dîncu, președintele Consiliului Național PSD, care a cerut prelungirea termenului de analiză pentru legile educației…
Vezi articolul

Consiliul Național al Elevilor reacționează după ce Guvernul a aprobat alocări de doar 2,4% din PIB pentru Educație în următorii 50 de ani și cere ca procentul să fie cel puțin 4,7: Subfinanţarea cronică a învăţământului din România are efecte devastatoare

Consiliul Naţional al Elevilor „condamnă cu fermitate modul în care Guvernul României îşi propune să sprijine dezvoltarea sistemului de educaţie şi solicită revizuirea documentului de prognoză şi a policitilor bugetare,…
Vezi articolul