Dacian Cioloș: Fără o predictibilitate privind revenirea în școli, suspendarea cursurilor „față în față” nu este suficientă

938 de vizualizări
Foto: G4Media.ro
Copreşedintele USR PLUS, Dacian Cioloş, consideră că suspendarea activităţii fizice în şcoli nu este suficientă, fără o predictibilitate şi fără măsuri sanitare adaptate activităţii şcolare în vederea reluării în siguranţă a cursurilor „faţă în faţă”.

„Decizia pe care a luat-o Guvernul de a închide activitatea şcolară prin prezenţă fizică are sens, din punctul nostru de vedere, doar în măsura în care este însoţită de o viziune legată de condiţiile în care să se poate reveni la prezenţa fizică în şcoli. (…) Fără predictibilitate, măsura nu este suficientă. Guvernul nu trebuie să fie doar un purtător de cuvânt al experţilor din sănătate (..) trebuie să aibă empatie, să-i înţeleagă pe părinţi, pe elevi, să le ofere un minim de predictibilitate. Din punctul nostru de vedere minimul de predictibilitate înseamnă dotarea şcolilor cu tehnica necesară, acces la internet, (…) un protocol sanitar adaptat activităţii şcolare care să permită reluarea activităţii fizice. Doar în condiţiile în care avem predictibilitate, putem spune că măsura este justificată, nu doar din punct de vedere sanitar, ci şi din punct de vedere al interesului copilului şi al sistemului de educaţie”, a afirmat Cioloş, duminică, într-o conferinţă de presă.

Citește articolul integral pe G4Media.ro


1 comment
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

DOCUMENT Grilele de salarii majorate pentru director, director adjunct, contabil-șef și secretar-șef, în funcție de gradul didactic, gradul școlilor și de categoria acestora, publicate de Ministerul Educației – proiect

Un proiect de hotărâre de guvern cu grilele detaliate pentru salariile directorilor și ale personalului didactic auxiliar de conducere a fost pus în transparență decizională de Ministerul Educației. Grilele sunt…
Vezi articolul

Criza profesorilor din România „mai ales la materiile STEM” nu poate fi rezolvată doar cu măriri de salarii, burse și alte beneficii, susține ministrul educației, Ligia Deca, la ONU: „Ar trebui să avem încredere și în ei să conceapă împreună cu noi sistemul de educație transformat” / Tot Deca a eliminat examenul la „Științe” introdus prin Legea Miclea-Funeriu în Evaluarea Națională

Ministrul Educației a participat joi, 11 iulie, la Evenimentul special ONU pe tema transformării educației, organizat la New York. Aceasta a subliniat faptul că România se confruntă cu un deficit…
Vezi articolul