Directorul Școlar al anului, desemnat la Edu Leaders Forum: Premiul a fost câștigat de Claudia Ionescu, directoare în Pucioasa

642 de vizualizări
Șapte directori au fost premiați pentru acțiunile și programele pe care le derulează în școli, la Edu Leaders Forum organizat de Asociția pentru Valori în Educație. Evenimentul a adus împreună 250 de directori de școli publice și private, din 34 de județe din toată țara, în căutare de soluții practice pentru a reduce absenteismul și abandonul școlar și pentru a îmbunătății rezultatele elevilor la testele naționale.

Premiul „Cel mai Bun Director al Anului” a fost câștigat de Claudia Ionescu, de la Școala Gimnazială Nr. 4 „Elena Donici Cantacuzino”, Pucioasa, Dâmbovița.

Mi-am început această misiune cu dorința ca Școala nr.4 să fie o școală pentru mine în fiecare zi, o facultate mai bună decât cea pe care am făcut-o să mă fac învățătoare, și asta cred că trebuie să fac pentru colegii mei zi de zi, pentru copiii pe care îi avem la școală. Vreau să-i creștem într-o atmosferă pozitivă, să le dăm încredere că pot reuși și că împreună ne putem sprijinii unii pe ceilalți”, a declarat Claudia Ionescu.

Premiul „Directorul Anului din Academia de Leadership” a fost câștigat de Vasile Mih, director la Colegiul Naţional ”Dragoș Vodă” din Sighetu Marmației și membru al Academiei de Leadership și Management Școlar.

Premiul „Directorul anului pentru egalitate de șanse” a fost primit de Baciu Mircea, director la Școala Gimnazială Mihăilești din Mihăilești, județul Buzău.

Premiul „Tânărul director al anului” a fost câștigat de Ioana Rădulescu, directoare la Liceul cu program sportiv cu clasele I-XII din Clinceni, Ilfov și membră a Academiei de Leadership și Management Școlar.

Premiul „Directorul anului pentru inovație” a fost câștigat de Dascălu Violeta, directoare la Școala Gimnaziala Ferdinand I, București și membră a Academiei de Leadership și Management Școlar.

Premiul „Directorul anului pentru Antreprenoriat” a fost câștigat de către doi directori, Anca Neda, directoare la Școala Profesională Valea Stanciului din județul Dolj și membră a Academiei de Leadership și Management Școlar și Alexandrina Maria Năstase directoare la Școala Gimnazială „Mihai Viteazul”, Craiova, județul Dolj.

În 2018 prin programul Academia de Leadership și Management Școlar, AVE a lucrat cu 40 de directori din 40 de școli din 22 de județe din România, dintre care 2 școli private și 38 de școli publice, 2 școli cu nevoi speciale și 23.000 de elevi. Cei 40 de directori înscriși în cadrul programului se luptă zilnic cu multiple provocări în munca lor, cele mai frecvente sunt legate de cazurile în care părinții elevilor sunt plecați în străinătate, comunitățile sărace, absenteismul și abandonul școlar, elevi care fac naveta zilnic și promovabilitate scăzută la Bacalaureat și la testele PISA”, a declarat Andreea Nistor, Director Executiv al Asociației pentru Valori în Educație.

Aceasta a adăugat că cele 3 mari concluzii ale evenimentului sunt următoarele:

  • tehnologia poate să recupereze decalajele în educație și este necesară investiția pentru viitor,
  • directorii sunt lideri ai schimbării în comunitățile lor și trebuie sprijiniți în demersul lor,
  • iar echilibrul emoțional este cel mai important lucru pentru ca elevii și profesorii să colaboreze și să aibă rezultate”.

Andreea Nistor a precizat că programul Academia de Leadership și Management Școlar a început în aprilie 2018.

În cadrul forumului, 7 organizații din domeniul educației, Asociația pentru Valori în Educație (AVE), Fundația Noi Orizonturi, Transylvania College, Ovidiu Ro, Romanian Business Leaders și Mind Education Health au decis să dezvolte împreună un proiect de intervenție integrată, cu scopul de a atinge obiectivul propus de AVE, ca România să fie prezentă în top 10 sisteme educaționale din Europa până în 2035, se arată într-un comunicat remis Edupedu.ro.

Asociația pentru Valori în Educație (AVE) este o organizație formată din oameni de afaceri, antreprenori
și profesioniști din domeniul educațional care facilitează implicarea companiilor private și a societății
civile din România în inițiative cu impact transformațional asupra sistemului de educație. Misiunea AVE
este ca sistemul educațional din România să fie în top 10 Europa până în 2035. Vezi aici membrii AVE


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Școlile, obligate să completeze până la 20 octombrie, în programul informatic al sistemului de educație, datele pentru elevii care primesc tichete sociale și părinții lor. Ghidul pentru introducerea datelor

Școlile sunt obligate să completeze datele pentru ca elevii să primească tichete sociale, până la data de 20 octombrie 2021, în programul informatic al sistemului de educație, potrivit notei 34.023…
Vezi articolul

Sindicatul polițiștilor: 30% dintre candidații la admiterea în școlile MAI au picat proba sportivă / Situația poate degenera dramatic, astfel încât numărul candidaților triați să fie sub cel al locurilor scoase la concurs

Sindicatul național al polițiștilor și personalului contractual anunță, într-un comunicat, că 30% dintre candidații la școlile MAI au fost declarați nepromovați, scrie G4Media.ro. ”Situația poate degenera dramatic, astfel încât numărul…
Vezi articolul

Minimum 3 ore de fizică în curriculumul de specialitate la Matematică-informatică în ultimii 2 ani de liceu, ore în toți anii la specializări pe filiera tehnologică – Apel semnat de președintele Societății Române de Fizică, reprezentanții Academiei Române și decanii facultăților de profil din țară / Ei invocă rolul-cheie al Fizicii în motoarele dezvoltării și economiei globale: tehnologie, mediu, medicină

Reducerea numărului de ore de fizică sau absența lor la anumite clase în filiere și specializări care ar trebui să acorde interes acestei discipline este sancționată într-o serie de „Observații”…
Vezi articolul

Primele manuale câștigătoare la licitația din 2023 a Ministerului Educației / Horia Corcheș, profesor, autor: Manualul de Limba și literatura română clasa a VI-a a primit punctaj maxim, am pus accent pe dezvoltarea gândirii critice, sarcini care încurajează elevii să analizeze diferite situații de comunicare și să-și formuleze propriile opinii (P)

Profesorii își pot alege deja manuale pentru anul școlar 2023-2024. Ministerul Educației a încheiat licitația pentru o parte dintre acestea, urmează să fie și altele anunțate. Din 11 iulie se…
Vezi articolul