Echipa României a obținut patru medalii la Olimpiada Internațională de Științe ale Pământului

185 de vizualizări
Foto: Edu.ro
Lotul olimpic al României a obținut patru medalii la Olimpiada Internațională de Științe ale Pământului: o medalie de aur și trei medalii de argint. Constantin-Petrișor Ciaușescu, elev în clasa a XI-a la Colegiul Național „Gib Mihăescu” din Drăgășani, județul Vâlcea, a fost medaliat cu aur. La cea de-a XIII-a ediție a competiției internaționale au participat 163 de elevi din 41 de țări, anunță Ministerul Educației.

Medaliile de argint au fost obținute de:

  • Eva-Maria Savin – elevă în clasa a X-a la Colegiul Național „Mihai Viteazul” din București
  • Ștefan Dimitriu – elev în clasa a X-a la Colegiul Național „Andrei Șaguna” din Brașov
  • Gabriel-Darius Mardaru – elev în clasa a X-a la Colegiul Național „Mircea ce Bătrân” din Constanța

Echipa a fost coordonată de profesorii Cătălina Șerban, de la Inspectoratul Școlar al Municipiului București, și Cristina Pârvu de la Centrul Național de Evaluare și Examinare.

Selecția lotului s-a realizat la finalul Olimpiadei Naționale „Științele Pământului”, desfășurată în februarie 2019, la Suceava, iar pregătirea lotului a avut loc la București.

Olimpiada Internaţională de Ştiinţe ale Pământului este o competiție în cadrul căreia concurenții susțin individual o probă teoretică și una practică. Pentru a încuraja colaborarea între elevii din țările participante, se organizează echipe internaționale, care primesc teme de cercetare privind poluarea mediului dintr-o anumită arie geografică și sarcina de a realiza un proiect cu posibile soluții pentru ameliorarea problemelor din zona respectivă.

Olimpiada Internațională de Ştiințe ale Pământului 2019 (International Earth Science Olympiad – IESO 2019) s-a desfășurat la Daegu, în Coreea de Sud, în perioada 26 august– 3 septembrie.

Vezi aici site-ul oficial al olimpiadei

 


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like
De ce spun elevii că nu vor la școală, fizic

Daniel David, rectorul Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca: Vedem un fenomen de blocare a efectului Flynn, evoluția scorului de inteligență. Ne gândim că se leagă de împingerea în față a ideologiei care spune că trebuie să mergem mai puțin cu cunoștințele declarative și să împingem mai departe cu partea de skills, abilități. Să nu facem copiii prea nefericiți la școală cu lucruri prea abstracte

„Vedem un fenomen de blocare a efectului Flynn [evoluția scorului de inteligență – N.Red.]. Ne gândim că se leagă de împingerea în față a ideologiei care spune că trebuie să…
Vezi articolul