În Sibiu, ar fi nevoie de peste 1.000 de posturi didactice și sute de săli de clasă suplimentare, pentru a putea fi respectate toate măsurile de prevenire Covid-19 – raport local

2.376 de vizualizări
Foto: Facebook Sibiu – pagina oficiala a orasului
Sibiul ar mai avea nevoie de 256 de săli de casă, de aproximativ 660 de posturi didactice în plus, la nivel preșcolar și primar și de aproximativ 775 de posturi suplimentare pentru gimnazii și licee, pentru ca toate măsurile de prevenire Covid-19 să fie posibile, potrivit unei analize a Inspectoratului Școlar Județean Sibiu, citată de publicația Turnul Sfatului. Aceasta arată că majoritatea covârșitoare a unităților de învățământ doresc prezență fizică integrală, în noul an școlar.

Analiza citată, referitoare la capacitatea unităților de învățământ pentru deschiderea noului an, arată totodată că, deși mai sunt trei săptămâni până începe școala, peste 12.400 de elevi nu au dispozitivele necesare pentru școala online, dacă va fi nevoie de aceasta.

Date incluse în analiza citată:

  • 255 de unități de învățământ din totalul de 289 doresc ca anul școlar să înceapă cu prezență fizică integrală
  • 33 de unități școlare solicită prezența zilnică a unei părți dintre elevi, de regulă cei din învățământul primar și din ani terminali.
  • O singură unitate școlară optează pentru învățământul integral on-line.
  • Pentru 71 de săli de clasă suplimentare au fost identificate alte locații în care pot fi organizate. Dar unitățile școlare mai au nevoie de încă 185 de săli de clasă pentru care nu s-a identificat disponibilitate până acum.

Citește articolul complet 


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Economiști și profesori români din universități prestigioase, precum Harvard, New York, Chicago și Tillburg, în a 10-a Conferință Științifică Anuală a Economiștilor Români din Mediul Academic din Străinătate, la UBB Cluj

Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor din cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca a fost, în perioada 24-26 iulie, gazda conferinței ERMAS, care se află la cea de-a 10-a ediție.…
Vezi articolul

PISA 2022: România este la polul opus față de țările-exemplu în ce privește echitatea în educație / Analistă OCDE: Investiții mai mari nu înseamnă automat succes la învățare, dar pentru elevii români resurse mai multe ar însemna rezultate mai bune la Matematică

România este în partea opusă față de țările-exemplu din punct de vedere al echității în educație, potrivit rezultatelor PISA 2022 prezentate, marți, de Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE):…
Vezi articolul