În vacanța de iarnă, școlile care nu sunt racordate la reţele centralizate de încălzire trebuie să verifice dacă sursele de încălzire prezintă siguranță și există rezerve de combustibil pentru tot sezonul rece – adresă a Ministerului Educației

2.361 de vizualizări
Foto: INQUAM Photos – Octav Ganea
Inspectoratele școlare trebuie să ceară școlilor care nu sunt racordate la reţele centralizate de încălzire şi utilizează centrale termice proprii, ca în vacanța de iarnă să verifice dacă sunt îndeplinite condițiile pentru „funcționarea școlilor în condiții de siguranță”, arată o adresă a Ministerului Educației trimisă inspectoratelor școlare județene.

Pe perioada vacanței de iarnă, școlile care nu sunt racordate la reţele centralizate de încălzire şi utilizează centrale termice proprii, sobe sau alte surse independente trebuie să verifice dacă sursele de încălzire prezintă siguranță și există rezerve de combustibil pentru tot sezonul rece, arată adresa Ministerului Educației. Documentul nu specifică un termen limită de raportare.

Acolo unde sunt probleme, școlile trebuie să anunțe inspectoratul școlar și autoritățile locale.

„Pentru asigurarea securităţii elevilor şi a personalului din învăţământ, în cazul
unităţilor de învăţământ care nu sunt racordate la reţele centralizate de încălzire şi utilizează
centrale termice proprii, sobe sau alte surse independente, vă solicităm să comunicaţi
conducerilor unităţior de învăţământ preuniversitar ca, în perioada vacanţei de iarnă, să
verifice următoarele aspecte:

  • sursele de încălzire îndeplinesc toate condiţiile pentru funcţionarea optimă şi în siguranţă
  • rezervele de combustibili sunt suficiente pentru tot sezonul rece.

În cazul identificării unor probleme, conducerile unităţilor de învătământ vor solicita
sprijinul autorităţilor competente şi vor informa inspectoratul şcolar, care va monitoriza modul de soluţionare şi măsurile luate pentru remedierea disfuncţionalităţilor”.


1 comment
  1. >>Acolo unde sunt probleme, școlile trebuie să anunțe inspectoratul școlar și autoritățile locale

    La final de decembrie, se întreabă în sfârșit cei din minister dacă există condiții normale în școli, cel puțin când e vorba de încălzire. Combustibilii respectivi trebuiau de mult cumpărați, dacă sunt folosiți acum, dacă nu există stocuri suficiente, CE ar trebui să facă școlile?! Că bugetele s-au dus.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Ministrul Educației Daniel David: Aș vrea ca competențele pe care le testăm în evaluările de la clasele a II-a, a IV-a și a VI-a să fie mai largi / Să dăm o problemă de Matematică care are aplicații în Geografie sau Istorie, ca să-i pregătim pe copii pentru testele PISA

Itemii de la evaluările pe care le susțin copiii în clasele a II-a, a IV-a și a VI-a trebuie să pună accentul pe modul în care aceștia utilizează cele 8…
Vezi articolul

Eliminarea „celebrelor panouri de plexiglas” din clase, anunțată cu titlu de exemplu în regulile valabile din 8 februarie de ministrul Educației: „Mai mult încurcă decât ajută / Atâta vreme cât lucrăm în clase cu efective întregi va trebui să modificăm o serie de condiţii”

Eliminarea „celebrelor panouri de plexiglas” din clase a fost anunțată marți de Ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, cu titlu de exemplu de măsură care ar putea fi în pachetul de noi…
Vezi articolul