În vacanța de iarnă, școlile care nu sunt racordate la reţele centralizate de încălzire trebuie să verifice dacă sursele de încălzire prezintă siguranță și există rezerve de combustibil pentru tot sezonul rece – adresă a Ministerului Educației

2.346 de vizualizări
Foto: INQUAM Photos – Octav Ganea
Inspectoratele școlare trebuie să ceară școlilor care nu sunt racordate la reţele centralizate de încălzire şi utilizează centrale termice proprii, ca în vacanța de iarnă să verifice dacă sunt îndeplinite condițiile pentru “funcționarea școlilor în condiții de siguranță”, arată o adresă a Ministerului Educației trimisă inspectoratelor școlare județene.

Pe perioada vacanței de iarnă, școlile care nu sunt racordate la reţele centralizate de încălzire şi utilizează centrale termice proprii, sobe sau alte surse independente trebuie să verifice dacă sursele de încălzire prezintă siguranță și există rezerve de combustibil pentru tot sezonul rece, arată adresa Ministerului Educației. Documentul nu specifică un termen limită de raportare.

Acolo unde sunt probleme, școlile trebuie să anunțe inspectoratul școlar și autoritățile locale.

“Pentru asigurarea securităţii elevilor şi a personalului din învăţământ, în cazul
unităţilor de învăţământ care nu sunt racordate la reţele centralizate de încălzire şi utilizează
centrale termice proprii, sobe sau alte surse independente, vă solicităm să comunicaţi
conducerilor unităţior de învăţământ preuniversitar ca, în perioada vacanţei de iarnă, să
verifice următoarele aspecte:

  • sursele de încălzire îndeplinesc toate condiţiile pentru funcţionarea optimă şi în siguranţă
  • rezervele de combustibili sunt suficiente pentru tot sezonul rece.

În cazul identificării unor probleme, conducerile unităţilor de învătământ vor solicita
sprijinul autorităţilor competente şi vor informa inspectoratul şcolar, care va monitoriza modul de soluţionare şi măsurile luate pentru remedierea disfuncţionalităţilor”.


1 comment
  1. >>Acolo unde sunt probleme, școlile trebuie să anunțe inspectoratul școlar și autoritățile locale

    La final de decembrie, se întreabă în sfârșit cei din minister dacă există condiții normale în școli, cel puțin când e vorba de încălzire. Combustibilii respectivi trebuiau de mult cumpărați, dacă sunt folosiți acum, dacă nu există stocuri suficiente, CE ar trebui să facă școlile?! Că bugetele s-au dus.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Universitatea Babeș-Bolyai – scrisoare deschisă către premierul Cîțu: E nevoie de schimbări fundamentale pentru relația dintre universități și mediul socio-economic / Cinci soluții propuse

Universitățile și mediul socio-economic au nevoie de schimbări “fundamentale” în  legislația care acoperă legăturile dintre cele două medii – de la măsuri care să permită angajarea fondurilor dobândite direct din…
Vezi articolul

Admiterea la liceu „prin alunecare”, în școli în care elevii au ajuns în urma repartizării, nu a dorinței lor, plus pregătirea pentru meserii vechi – indicate de Măriuca Talpeș, de la Coaliția pentru Dezvoltarea României, drept cauze pentru care „condamnăm o jumătate de generație să fie șomeră în viitor” / 52% intră la liceu sub nota 6, considerat pragul nivelului 2 din PISA, al analfabetismului funcțional – analiză

Cifrele pe anul trecut, prezentate de Măriuca Talpeș, arată că 52% dintre elevii absolvenți de clasa a VIII-a intră cu media minimă admisă, de 6. Aceștia ajung în învățământul tehnologic…
Vezi articolul