Profesorii au un rol esențial în încrederea elevilor/ Înscrieri la atelierul online gratuit de mâine, 26 noiembrie, cu psihologul Mara Bria (P)

1.732 de vizualizări
Foto: Mind Education
Toți profesorii din România, indiferent de disciplina pe care o predau sau de ciclul de învățământ în care activează, sunt invitați să participe la un atelier online gratuit, susținut de Mara Bria, doctor în psihologie, organizat în cadrul programului „Dove Ai Încredere în Tine”: o inițiativă dedicată educației pentru stima de sine și bunăstare emoțională în școli.

Copiii de astăzi cresc într-o lume plină de comparații, presiune și mesaje despre „perfecțiune”. Profesorii joacă un rol esențial în a-i sprijini să își construiască o imagine pozitivă despre sine și să își descopere valoarea reală.

Începând din anul 2021, Dove implementează în România programul educațional Dove – Ai încredere în tine, care își propune să crească și să consolideze încrederea în sine a copiilor și adolescenților.

De când a fost lansat la nivel mondial, în 2004, programul Dove a ajutat peste 82 de milioane de tineri din 150 de țări din întreaga lume să navigheze mai bine prin adolescență și să-și dezvolte o relație mai bună cu ei.

În cadrul acestui atelier, participanții vor afla informații utile despre:
  • Cum pot recunoaște și susține dezvoltarea stimei de sine la elevi;
  • Cum pot crea un mediu emoțional pozitiv în clasă;
  • Cum pot gestiona situațiile în care copiii se compară, se critică sau se simt insuficienți;
  • Exemple concrete și practice care pot fi aplicate imediat la clasă.
Înscriere și informații de organizare:

Mara Bria este psiholog și doctor în psihologie cu peste 20 de ani de experiență în domeniul cercetării și consultanței organizaționale.

A colaborat cu organizații educaționale, spitale și companii private, coordonând proiecte naționale dedicate bunăstării emoționale în școli.

Mara predă la Facultatea de Psihologie (Universitatea Babeș-Bolyai) două cursuri despre bunăstarea emoțională în organizații și este implicată activ în programele Mind Education, unde creează și coordonează proiecte de cercetare în domeniul educației și sănătății emoționale.

Formularul de înscriere aici: https://event.webinarjam.com/o1zz26/register/qwkkv6im


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Oana Moraru: Copiii care intră în grădinițe și clase primare cu probleme de atenție, vocabular sărac, logică dezorganizată, ies din școli și grădinițe tot cu probleme de atenție și de limbaj

„Cât progres se datorează creșterii și dezvoltării naturale? Cât progres vine odată cu programul educațional al școlii?”, scrie Oana Moraru, pedagog și fondator de școală privată, într-un text în care…
Vezi articolul

Păstrarea titularizării și a actualei structuri a ciclurilor de învățământ, plus „întreprinderea tuturor demersurilor” pentru aplicarea integrală a salariilor din Legea 153 pentru întreg personalul din școli de la 1 iulie 2022 – „țintele” sindicale anunțate de Simion Hăncescu, FSLI

Păstrarea titularizării în învățământ și a actualei structuri a ciclurilor de învățământ, acestea sunt două dintre „țintele” anunțate de sindicatele din FSLI în demersul de negociere pentru noua lege a…
Vezi articolul

Miruna Croitoru, președinta Consiliului Național al Elevilor: Declarațiile de meditații ale profesorilor să fie publice și să conțină numărul elevilor, nu și numele acestora

Președinta CNE Miruna Croitoru a declarat pentru DigiFM că nu susține declararea numelui elevilor pe formularele tipizate pentru declarațiile de interese ale profesorilor, formulare puse în dezbatere săptămâna trecută de…
Vezi articolul

Daniel David, apel către profesori: Să facem simulări, să ne imaginăm școala noastră prin prisma acestor planuri-cadru. Este mult mai ușor să înțelegem lucrurile care funcționează și care nu, când discutăm și pe diverse simulări

Ministrul Educației și Cercetării, Daniel David, a încurajat profesorii prezenți la dezbaterea publică despre planurile-cadru de liceu 2025 de la Iași să facă simulări despre cum își imaginează școala prin…
Vezi articolul

Directorul Cătălin Zaman: Avem copii în mediul rural care vin la școală pentru că e mai cald acolo decât acasă, cum să aibă rezultatele celor din mediul urban la Evaluarea Națională? Rezultatele trebuie văzute și într-un context social

Decalajele de la Evaluarea Națională între rezultatele elevilor din mediul rural și cei din mediul urban „trebuie văzute și într-un context social”, a afirmat recent profesorul și directorul Cătălin Zaman…
Vezi articolul