Instrumentele online vor fi utile în școală și după întoarcerea copiilor la clasă – sondaj SuperTeach în rândul părinților

1.467 de vizualizări
Foto: Freepik.com
Un studiu realizat în rândul unui număr de aproape 4.000 de părinți arată că aceștia se așteaptă ca educația online să persiste, într-o formă sau alta, după sfârșitul perioadei de învățare la distanță. Aproape trei sferturi dintre respondenți studiului realizat de organizația SuperTeach și Open-I Research, citat de Agerpres, cred că instrumentele online vor fi de ajutor în situații excepționale și peste jumătate cred că instrumentele online vor fi de ajutor pentru realizarea proiectelor școlare în echipă.

Potrivit realizatorilor, studiul a fost realizat online pe un eșantion de 3.847 de părinți din țară, în perioada 3-7 mai.

Studiul arată, între altele că:

  • Întrebaţi în ce parte a procesului de învăţământ cred că ar fi utilă introducerea instrumentelor online atunci când copiii vor reveni la şcoală, 71% dintre respondenţi au răspuns că acestea ar ajuta în mare măsură în situaţii excepţionale: ninsoare, epidemii, când se organizează secţii de vot, a afirmat Nica. 23% sunt de părere că instrumentele online ar ajuta în procesul de predare în situaţii excepţionale într-o mică măsură.
  • Coordonarea lucrului în echipă pentru realizarea proiectelor: 53% dintre cei chestionaţi cred că instrumentele online ar ajuta într-o mare măsură, iar 34% – într-o mică măsură.
  • Coordonarea temelor: 49% dintre părinţi au opinat că ar ajuta într-o mare măsură, iar 40% – într-o mică măsură.
  • Procesul de predare: 45% dintre respondenţi consideră că instrumentele online ar ajuta într-o mare măsură, iar 33% – într-o mică măsură.

Foto: Freepik.com


2 comments
  1. Bună ziua ! Din păcate nu toată lumea poseda un calculator cu net pe el și nici cunoștințe de a folosi acest obiect. Ce se întâmplă copiilor care aparțin acestui grup ?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Radu Szekely, consilierul ministrului Cîmpeanu, justifică de ce elevii nu vor primi niciun model de test standardizat: Atunci când mergi la un supermarket și faci cumpărături și trebuie să te încadrezi într-un buget nu faci teste de antrenament, îți folosești o competență pe care ai dobândit-o și ți-ai dezvoltat-o pe parcursul învățământului

Radu Szekely, consilier al ministrului Educației a explicat în cadrul dezbaterii organizate de Educațieprivată.ro privind evaluarea standardizată, de ce nu publică un model de evaluare standardizată, așa cum cer mulți…
Vezi articolul

BREAKING Sindicatele profesorilor amenință cu greva generală, ca reacție la declarațiile ministrului Ligia Deca de eliminare a salarizării din proiectul legii educației / Cer plata suplimentară a echipelor din școli care lucrează pe proiecte europene și alte 8 măsuri „de urgență”

Amințări cu declanșarea grevei generale venite din partea Federației Sindicatelor Libere din Învățământ și Federației Sindicatelor din Educație „Spiru Haret”. Într-un comunicat comun cele două structuri sindicale „îşi exprimă nemulţumirea…
Vezi articolul
Florin-Alexandru Bologa

Florin-Alexandru Bologa, tânărul cu deficiențe de vedere medaliat cu aur la Jocurile Paralimpice 2024, absolvent UBB Cluj: Mi-am demonstrat că, dacă dorești ceva cu adevărat, poți. Am urmat cursuri de psihopedagogie specială ca să ajut și eu persoanele cu dizabilități vizuale, după cariera sportivă

Florin-Alexandru Bologa, tânărul cu deficiențe de vedere care a reușit să obțină medalia de aur la judo la Jocurile Paralimpice de la Paris 2024, a fost invitat de onoare la…
Vezi articolul