Profesorii, interzis la meditații pentru elevii de la clasele unde predau

420 de vizualizări
Valentin Popa / Foto: Inquam Photos - Octav Ganea
Valentin Popa / Foto: Inquam Photos – Octav Ganea

Noul Cod de etică din învățământul preuniversitar le interzice profesorilor să dea meditațiilor propriilor elevi, a declarat miercuri Valentin Popa, fostul ministru al Educației, citat de Agerpres. El a spus că noul Cod de etică a fost aprobat de el prin ordin, ordin care nu a fost însă publicat până acum nici în Monitorul Oficial, nici pe site-ul Ministerului Educației.

 

„Evident că este o activitate care poate fi desfăşurată, doar să fie fiscalizată. Sigur, nu meditaţii la propriii elevi. Evident. În Codul de etică este această prevedere, că nu pot să facă meditaţii cu elevii de la clasă”, a spus Popa, într-o conferinţă de presă desfăşurată la sediul Ministerului Educaţiei.

 

Potrivit fostului ministru, prin ordinul 4831/2018 a fost aprobat Codul de etică pentru învăţământul preuniversitar, care funcţionează ca un „contract moral” între părinţi, elevi şi personalul din şcoli, inspectoratele şcolare şi casele corpului didactic. Codul cuprinde formularea explicită a idealurilor, principiilor şi normelor morale pe care consimt să le respecte personalul din unităţile de învăţământ preuniversitar, inspectoratele şcolare şi casele corpului didactic.

Foto: Fostul ministru, Valentin Popa (InquamPhotos / Octav Ganea)


1 comment
  1. Aha… inteleg ca trebuie sa cautam meditatori si sa platim pentru ca la scoala nu se mai pot face meditatii? Interesant! Oare cum se vor descurca parintii care nu isi permit asta?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Profesoara Monica Halaszi, membră în grupul de lucru care a scris programa de Limba și literatura română de clasa a IX-a: Problematic nu e că există Slavici sau Creangă în manualul școlar, ci că nu există aproape nimic din secolul XXI lângă ei. Nimic care să îi facă pe elevi să înțeleagă că literatura este un continuum, nu o relicvă

Monica Halaszi, profesoară de limba română la Colegiul Național „Liviu Rebreanu” din Bistrița și membră a grupului care a lucrat la programa pentru clasa a IX-a, publicată recent în dezbatere…
Vezi articolul