Mădălina Turza a fost înlocuită la conducerea Autorității pentru persoane cu dizabilități, copii și adopții cu fosta deputată PNL Florica Cherecheș, semnatară a amendamentului prin care educația sexuală în școli a fost înlocuită cu educația sanitară condiționată de acordul părinților

555 de vizualizări
Foto: Pixabay.com
Maria Mădălina Turza, activistă pentru drepturile omului, mama unei fetițe cu sindrom Down, a fost înlocuită la conducerea Autorității Naționale pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități, Copii și Adopții cu fosta deputată PNL Florica Cherecheș, semnatară a amendamentului prin care educația sexuală în școli a fost înlocuită cu educația sanitară condiționată de acordul părinților.

Florica Cherecheş a fost numită în funcţia de preşedinte, cu rang de secretar de stat, al autorității, printr-o decizie a prim-ministrului Florin Cîţu publicată, luni, în Monitorul Oficial. Maria Mădălina Turza a fost numită în funcţia de consilier de stat în cadrul Cancelariei prim-ministrului.

Florica Cherecheș, 61 de ani, a fost deputat PNL în legislaturile 2012-2016 și 2016-2020. Este membră PNL din 2008, când a și fost aleasă fost consilier local la Oradea. A absolvit Facultatea de mecanică Cluj Napoca – Tehnologia construcțiilor de mașini și are un master în Economie socială la Universitatea din Oradea. În perioada 1983-1991 a lucrat ca inginer la Întreprinderea de mașini-unelte Înfrățirea din Oradea, apoi a lucrat la Institutul Biblic Emanuel, Societatea Misionară Română, la o societate comercială de tinichigerie-vopsitorie auto și la Asociația Integra România. La alegerile din 2020 a candidat pentru un nou mandat de deputat din partea PNL, însă nu a obținut locul.

Citește articolul integral pe G4Media.ro


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Trebuie să fim la școală și noi și copiii, dar trebuie să luăm măsuri cât se poate de ferme, fără să conteze costuri, sau cheltuieli – Pavel Lazarov, directorul Liceului Teoretic „Tudor Vladimirescu”, București: De ce nu facem absolut nimic pentru a susține învățământul în școală?

„De ce nu facem absolut nimic pentru a susține învățământul în școală prin măsuri absolute?”, este întrebarea pe care a adresat-o Pavel Lazarov, directorul Liceului Teoretic „Tudor Vladimirescu” din București,…
Vezi articolul

Fișe de lucru, modele de programe școlare pentru elevii cu cerințe educaționale speciale, ghiduri pentru profesori despre ADHD, autism, dislexie, publicate de Inspectoratul Școlar Județean Iași

Inspectoratul Școlar Județean Iași propune un set de resurse pentru profesori, care să vină în sprijinul procesului de adaptare curriculară pentru elevii cu cerințe educaționale speciale, CES.  Adaptarea curriculară presupune…
Vezi articolul

Alexandru Rafila, despre cazul elevului cu COVID-19: Se va face monitorizarea tuturor contacților apropiați. Faptul că cineva a fost la distanță nu înseamnă că persoana a fost expusă

„Se va face monitorizarea tuturor contacților apropiați. Faptul că cineva a fost la distanță nu înseamnă că persoana a fost expusă”, spune președintele Societății Române de Microbiologie, Alexandru Rafila, potrivit…
Vezi articolul