Ministerul Educației: Peste 4.500 de cadre didactice participă exclusiv online la cursurile de formare CRED

1.297 de vizualizări
Foto: Pexels.com
Cursurile de formare a cadrelor didactice, organizate în cadrul proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” (CRED), continuă exclusiv online, anunță Ministerul Educației și Cercetării într-un comunicat de presă. Potrivit acestuia, peste 4.500 de cadre didactice participă doar online la cursurile CRED, în conformitate cu noile reglementari adoptate în contextul pandemiei Covid-19.

Ministerul arată că la începutul acestei luni 199 de grupe de cadre didactice din toată țara – 84 din învățământul primar și 115 din învățământul gimnazial – participă exclusiv online la cursurile de formare continuă acreditate, nivel II, în cadrul CRED.

Potrivit autorității citate, anterior prezentei etape de formare, anume în intervalul februarie – mai 2020, 311 grupe de cursanți – dintre care 134 din nivelul de învățământ primar și 177 de grupe din învățământul gimnazial – au trecut cu succes de etapa de evaluare finală, după ce, din luna aprilie, au realizat tranziția totală de la cursuri desfășurate în sistem blended-learning (față în față și online) către cursuri de formare organizate exclusiv online.

Comunicatul precizează:

  • Continuarea în mediul virtual a cursurilor de formare se bazează pe ordinul de ministru numărul 3.845/27.03.2020, conform căruia a fost aprobată desfășurarea activităților de formare continuă din sistem blended-learning în sistem exclusiv online.
  • Până în prezent, în cadrul proiectului CRED, au fost formate 17.752 de cadre didactice.
  • În cadrul proiectului CRED, vor fi formate, în total, 55.000 de cadre didactice din învățământul preuniversitar

„Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” – CRED este un proiect lansat în anul 2017, cu o durată de implementare de 4 ani. Este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020. Proiectul se implementează la nivel național și are 12 parteneri – instituții publice. CRED este parte integrantă a Strategiei Europa 2020, prin Strategia privind Reducerea Părăsirii Timpurii a Școlii (aprobată prin Hotărârea de Guvern nr. 417/2015).

Foto: Pexels.com


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Testare standardizată digitală în 800 de licee, pentru toți elevii de clasa a IX-a, la Română și Matematică, din 16 octombrie, prin proiectul ROSE al Ministerului Educației. Testele vor arăta ce competențe au tinerii și profesorii vor face apoi planuri remediale personalizate, spun oficialii

Elevii de clasa a IX-a din 874 de licee din țară, eligibile pentru finanțare prin proiectul ROSE, vor susține testări inițiale standardizate, pe calculator, în perioada următoare, între 16 octombrie-3…
Vezi articolul

Robotul logoped construit și programat de elevii de la Colegiul Național Pedagogic din Ploiești ar putea să rezolve deficiențele de vorbire la copiii între 5 și 8 ani. Soluția a câștigat locul I la Samsung Solve for Tomorrow (P)

O echipă din Ploiești a dezvoltat un robot logoped care i-a adus victoria în cadrul celei de-a treia ediții a competiției Samsung Solve for Tomorrow. Peste 900 de proiecte au…
Vezi articolul

Raluca Turcan acuză Oficiul Național de Anchiziții Centralizate că este „pesedizat cap-coadă” și că în ciuda presiunilor făcute de Guvern, „acceptă contestații de un nivel îndoielnic”: A făcut ca achiziționarea celor 250.000 de tablete pentru elevi să fie aproape un coșmar

Atac fără precedent la adresa instituției care derulează achiziția centralizată de tablete școlare, lansat joi seara de vicepremierul Raluca Turcan. Aceasta a declarat la B1TV că Oficiul Național de Anchiziții…
Vezi articolul