Mișcare curajoasă pentru platforma digitală Brio, una dintre puținele companii românești de testare a performanței elevilor: se listează pentru o campanie de equity crowdfunding

995 de vizualizări
Dragos Iliescu / Foto: Facebook Psyence
Brio, o platformă de testare a performanțelor elevilor fondată de psihologul și antreprenorul Dragoș Iliescu, face un pas pentru atragerea de capital prin intermediul unei campanii de equity crowdfunding derulate prin platforma SeedBlink.

Equity crowdfunding reprezintă o metodă prin care antreprenorii strâng de capital prin cedarea unei cote din acțiuni către investitori individuali, în schimb, finanțează proiectele de dezvoltare.

Brio este una dintre primele platforme digitale românești care oferă soluții fundamentate științific pentru îmbunătățirea performanței în educație. Practic, compania e specializată în testarea standardizată a performanței școlare prin testele educaționale dezvoltate intern. Testele sunt dezvoltate de experți pentru a urmări programa școlară românească, dar utilizează aceeași metodologie ca și platformele internaționale recunoscute în domeniu. Testele în sistem BRIO sunt teste digitale standardizate prin care elevii români din clasele I–XII își pot evalua obiectiv cunoștințele la principalele materii școlare și își pot îmbunătăți performanța la examene.

 


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Mai multe asociații ale elevilor îi solicită preşedintelui Iohannis să trimită spre reexaminare noile legi ale educaţiei, „având în vedere dezastrul Legii învăţământului preuniversitar şi discriminarea elevilor prin dubla admitere la liceu“

Asociaţia Elevilor din Constanţa (AEC), Asociaţia Elevilor din Bucureşti şi Ilfov (AEBI), Asociaţia Vâlceană a Elevilor (AVE), Asociaţia Elevilor din Timiş (AETm), Asociaţia Elevilor din Bacău (AEBc) şi Asociaţia Elevilor…
Vezi articolul