O elevă de 14 ani din Texas, premiată pentru cercetările sale ce pot contribui la apariția unui nou tratament pentru Covid-19

590 de vizualizări
Anika Chebrolu / Sursa: Youtube – 3M Young Scientist Challenge
O elevă de 14 ani din Frisco, Texas a câștigat un premiu de 25.000 de dolari într-un concurs dedicat “tinerilor oameni de știință” cu o cercetare despre care se crede că ar putea contribui la dezvoltarea unui nou tratament pentru Covid-19, potrivit CNN. Anika Chebrolu a folosit simulări pe calculator pentru a descoperi o moleculă ce se poate atașa, selectiv, pe spicula proteică a virusului SARS-CoV-2.

Potrivit sursei citate, Anika a înregistrat proiectul când era în clasa a 8-a, dar inițial nu viza noul coronavirus, ci să descopere o moleculă care să se atașeze de o proteină a virusului gripal. Ea spune că “după ce am petrecut atâta vreme cercetând pandemii, viruși și descoperirea de medicamente, a fost o nebunie ca eu chiar să trăiesc așa ceva”.

Potrivit elevei, ea și-a schimbat obiectivul studiului, de la virusul gripal la noul coronavirus, cu ajutorul mentorului său, ca urmare a gravității pandemiei de Covid-19.

Anika spune că a început cercetările sale în domeniu după ce a aflat de pandemia de gripă spaniolă de acum un secol și că un număr foarte mare de oameni mor anual, în SUA, de gripă în pofida vaccinărilor și existenței unui număr mare de medicamente contra gripei.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Surse: Proiectele legilor Educației – Legea Învățământului Preuniversitar și Legea Învățământului Superior – vor fi publicate miercuri, 13 iulie / Institutul pentru Științele Educației va fi reînființat

Proiectele de legi pentru învățământul preuniversitar și cel superior vor fi făcute publice pe data de 13 iulie 2022, potrivit surselor Edupedu.ro. Vor fi două legi separate, nu una singură…
Vezi articolul

ULTIMA ORĂ Orarul de iarnă practicat de unele școli este dezaprobat oficial de Ministerul Educației, care a cerut inspectoratelor ca școlile sa își păstreze orarul normal: “Orice minut de școală contează”

„Ministerul Educației descurajează practicile unităților de învățământ care trec la „orarul de iarnă” și reduc durata orelor și a pauzelor”, se arată într-o informare oficială a Ministerului. Instituția transmite că…
Vezi articolul

Răzgândire prezidențială în privința BAC-ului unitar. Consilierul Ligia Deca: “Subiectele pot arăta altfel în funcție de profil” / Modul în care vor fi puse în aplicare examenele de admitere la liceu va spune “dacă propunerea noastră este bună sau nu”

Bacalaureatul unitar propus de proiectul “România Educată” ar putea include subiecte “care pot arăta altfel în funcție de profil”, atât timp cât se testează competențe. Colegiile terțiare non-universitare “reprezintă etapa…
Vezi articolul