O elevă de 14 ani din Texas, premiată pentru cercetările sale ce pot contribui la apariția unui nou tratament pentru Covid-19

568 de vizualizări
Anika Chebrolu / Sursa: Youtube – 3M Young Scientist Challenge
O elevă de 14 ani din Frisco, Texas a câștigat un premiu de 25.000 de dolari într-un concurs dedicat “tinerilor oameni de știință” cu o cercetare despre care se crede că ar putea contribui la dezvoltarea unui nou tratament pentru Covid-19, potrivit CNN. Anika Chebrolu a folosit simulări pe calculator pentru a descoperi o moleculă ce se poate atașa, selectiv, pe spicula proteică a virusului SARS-CoV-2.

Potrivit sursei citate, Anika a înregistrat proiectul când era în clasa a 8-a, dar inițial nu viza noul coronavirus, ci să descopere o moleculă care să se atașeze de o proteină a virusului gripal. Ea spune că “după ce am petrecut atâta vreme cercetând pandemii, viruși și descoperirea de medicamente, a fost o nebunie ca eu chiar să trăiesc așa ceva”.

Potrivit elevei, ea și-a schimbat obiectivul studiului, de la virusul gripal la noul coronavirus, cu ajutorul mentorului său, ca urmare a gravității pandemiei de Covid-19.

Anika spune că a început cercetările sale în domeniu după ce a aflat de pandemia de gripă spaniolă de acum un secol și că un număr foarte mare de oameni mor anual, în SUA, de gripă în pofida vaccinărilor și existenței unui număr mare de medicamente contra gripei.

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI:RO76BTRLRONCRT0471641001

CONT EURO:RO26BTRLEURCRT0471641001

Deschis la BANCA TRANSILVANIA
Donează prin Patreon

Donează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Unul din 3 adolescenţi simte o presiune legată de înfăţişarea fizică, iar 42% declară că au fost hărțuiți sau agresați pe motive de gen, arată un sondaj UNICEF. 52% sunt îngrijoraţi de amendamentul care interzice schimbul de informații privind egalitatea de gen în școli și universități

42% dintre tinerii care au participat la un sondaj UNICEF au declarat că au fost hărțuiți sau agresați pe motive de gen. Principalele probleme pe care le remarcă adolescenții din…
Vezi articolul

Alertă Inspectoratul Școlar București: Toți elevii și profesorii din Capitală trebuie să-și schimbe “urgent” parolele de la platformele de învățare online, după ce “persoane necunoscute au accesat ilegal conturile de acces la aplicații”

Toți elevii și profesorii din București trebuie să-și schimbe “urgent” parolele de la platformele de învățare online, potrivit unei adrese trimise directorilor de școli din Capitală de către Inspectoratul Școlar…
Vezi articolul