Olimpiada de Limba și literatura română – OLLR 2025. Subiectele primite de elevi la etapa națională din Vâlcea și baremele de corectare, pentru clasele V-VIII

8.888 de vizualizări
Subiecte și bareme OLLR 2025 etapa națională Vâlcea / Foto: captură document
Subiectele primite de elevii de gimnaziu olimpici județeni la etapa națională OLLR 2025 și baremele de corectare au fost publicate de organizatori pe site-ul competiției. Proba a avut loc vineri, 11 aprilie.

Sâmbătă, 12 aprilie, până la ora 14:00, elevii susțin proba orală, urmând ca după-amiază să primească rezultatele inițiale. Competiția se încheie duminică, după festivitatea de premiere programată în prima parte a zilei.

FOTO DOCUMENT Subiect ONLLR 2025 Clasa a V-a:

  • DOCUMENT Barem ONLLR 2025 Clasa a V-a:

FOTO DOCUMENT Subiect ONLLR 2025 Clasa a VI-a:

  • DOCUMENT Barem ONLLR 2025 Clasa a VI-a:

FOTO DOCUMENT Subiect ONLLR 2025 Clasa a VII-a:

  • DOCUMENT Barem ONLLR 2025 Clasa a VII-a:

FOTO DOCUMENT Subiect ONLLR 2025 Clasa a VIII-a:

  • DOCUMENT Barem ONLLR 2025 Clasa a VIII-a:
  • Erată barem clasa a VIII-a:


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

„Una dintre cele mai vechi ființe vii de pe Terra”, o plantă care trăiește de peste 60.000 de ani în Carpați – descoperită de o echipă internațională de cercetători, inclusiv un profesor al Universității Babeș-Bolyai

O specie extrem de rară, Andryala laevitomentosa, ar putea fi „cel mai vechi organism viu de tip plantă de pe Pământ”, anunță Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca. Aceasta anunță că planta…
Vezi articolul

Profesoara Naela Costică, membru al grupului de lucru pentru programa de Biologie: Trebuie să conectăm fotosinteza cu respirația, nu le tratăm separat / Elevii trebuie să înțeleagă amenințările la adresa biodiversității și să își schimbe comportamentul față de aceasta, spune profesoara Paulina Anastasiu

Profesorii de Biologie trebuie să conecteze conceptele pe care le predau, a spus Naela Costică, conferențiar universitar doctor la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, la prezentarea noilor programe, organizată…
Vezi articolul

EXCLUSIV Instituția care concepe subiectele pentru Evaluarea Națională de la clasele a II-a, a IV-a și a VI-a: Scopul acestor evaluări nu este de a încuraja urmărirea obținerii de note, respectiv de calificative / În premieră, elevii claselor a II-a, a IV-a și a VI-a primesc punctaje în loc de coduri

Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare a transmis, într-un răspuns pentru Edupedu.ro, referitor la Evaluarea Națională de la clasele a II-a, a IV-a și a VI-a, că scopul acestora „nu…
Vezi articolul

Ministrul Daniel David: Într-o nouă revoluție industrială, a nu folosi tehnologia în actul educațional înseamnă a condamna copiii, fiindcă vor pierde avantaje competitive / Să o folosim pe baze științifice, în contexte etico-morale și într-o zonă de siguranță

Refuzul de a integra tehnologia în educație echivalează cu o „condamnare” a copiilor, „fiindcă vor pierde avantaje competitive”, a declarat recent ministrul Educației, Daniel David, la „Conferința națională pentru profesori…
Vezi articolul