Olimpiada de Matematică, faza locală, se reia tot online pentru toți elevii înscriși care nu au putut intra în platformă sau care nu au obținut cel puțin 40% din punctajul maxim, anunță organizatorii

7.779 de vizualizări
Problema de matematica in geogebra / Foto: digitaliada.ro
Toți elevii validați în platformă până în ziua primei faze locale a Olimpiadei Naționale de Matematică, adică sâmbătă, 26 februarie 2022, vor putea participa din nou la probă dacă au lipsit prima dată din cauza probelemelor tehnice sau daca nu au reușit să ia cel puțin 40% din punctajul maxim. Ar fi vorba despre câteva mii de elevi, potrivit datelor publicate de Societatea de științe Matematice.

Olimpiada de Matematică, faza locală, desfășurată online pe 26 februarie, „s-a finalizat dezastruos”, a anunțat în weekend profesorul Radu Gologan, președintele Societății de Științe Matematice din România, organizatorul din acest an al concursului. Gologan a publicat pe Facebook un mesaj în care a anunțat că „mii de copii, mai ales din clasele mici, au avut probleme tehnice de a intra pe platforma olimpiadei locale de matematică, uneori târziu sau deloc”.

organizatorii au anunțat că în două zile vor lua o decizie, ce fac cu proba ratată de mulți copii. Astfel, Comitetul științific al Olimpiadei Naționale de Matematică a decis:

  1. „Toți elevii care la proba susținută pe 26.02.2022 au obținut cel puțin 40% din punctajul maxim posibil, adică 8 puncte la clasele 5-6 și 10 puncte la clasele 7-12 se vor califica direct la Etapa județeană.
  2. Ceilalți elevi care au fost validați pe platformă până în data de 26.02.2022 vor putea susține o probă pe data de 6.03.2022 începând cu ora 10 și care se va desfășura exact în același format, adică online pe platforma olimpiadei. Elevii care, conform punctului 1, s-au calificat deja la faza județeană nu mai pot participa la proba din 6.03.2022.
  3. Vor putea participa la concursul de pe 6.03.2022 doar elevii care vor fi înscriși. Dacă profesorii și-au înscris elevii pentru concursul din 26.02.2022 nu trebuie să o mai facă și acum. Profesorii care au validat conturile elevilor trebuie să îi și înscrie (validarea conturilor elevilor și inscrierea lor pentru concurs sunt două acțiuni diferite). Altfel elevii vor fi în imposibilitatea de a intra în concurs.
  4. Observație: Punctajul obținut contează doar pentru calificare. Nu se acordă la această fază premii.”

Statistica concursului:

Platforma online pe care s-a desfășurat competiția ar fi picat în momentul în care cei peste 30.000 de elevi participanți s-au conectat la ora începerii concursului (10:30), potrivit surselor Edupedu.ro. După acest moment problemele tehnice au continuat să împiedice o parte din elevi să participe. De asemenea, mulți elevi, care au intrat mai târziu, au fost scoși din platformă la ora planificată inițial pentru terminerea timpului de lucru, deși ar fi trebuit să primească timpul regulamentar.

Subiectele și răspunsurile de la prima etapă a Olimpiadei Naționale de Matematică 2022, pentru toate clasele, au fost publicate sâmbătă la ora 17:00.


1 comment
  1. Olimpiada online!!! Câtă bătaie de joc!!!! Adică toți copiii merg la școală dar la olimpiada nu au voie in clasă…..e logic, nu?? Plus că se știe ce probleme au existat încă de anul trecut (copii care au copiat, internet ce nu a funcționat, samd), acum se repeta totul în același stil….Incredibil!! Exact ca așa zisul vaccin, daca nu e bun prima oară, nici a doua, poate e bun a treia oară!!!! Ce țară de demenți!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Universitățile care folosesc până la 10% din finanțarea de bază pentru investiții trebuie să depună anual rapoarte privind utilizarea banilor, iar cheltuielile vor fi verificate de Ministerul Educației – proiect de metodologie

Universitățile de stat cărora li se repartizează bani pentru cheltuieli de investiții, în limita a 10% din finanțarea de bază, vor face anual raportări privind folosirea banilor, iar Ministerul Educației…
Vezi articolul

Emanuel Modoc, profesor la Universitatea Babeș-Bolyai, despre programa de Română de clasa a IX-a: Planează o obsesie incredibilă a coordonatorilor de programă – cronologismul ar trebui să repare „deficitul” studenților de la Litere care nu știu istorie literară / Elevul de rând e tratat ca material didactic pentru nevoile unei bresle

Profesorul Emanuel Modoc, de la Facultatea de Litere a Universității Babeș-Bolyai, semnalează într-o postare pe pagina sa de socializare faptul că în actuala programă cu cronicari, prin care elevii de…
Vezi articolul

De ce își doresc rectorii să fie veșnici. Sociologul Marian Preda, rectorul Universității din București: Poți să mărești mai mult decât trebuie salariile, să angajezi oameni care îți sunt loiali / Nu este moral ca o universitate să aibă aceeași persoană la conducere timp de 17 sau de 22 de ani, așa cum se va întâmpla dacă legea e votată în varianta actuală

„Dacă vrei într-un fel sau altul să influențezi pe votanți, poți să mărești mai mult decât trebuie salariile. Poți să angajezi timp de 4 ani oameni care îți sunt loiali…
Vezi articolul