Ora de Educație Rutieră a început în 140 de școli din București: elevii învață regulile pentru pietoni și bicicliști, dar și de ce trebuie să le respecte

335 de vizualizări
Ora de Educație Rutieră, proiect organizat de Asociația EDIT în parteneriat cu Primăria București si Poliția Română, a debutat în 140 de școli din Capitală. Elevii de clasele a III-a şi a IV-a învață la “Ora de Educație Rutieră” regulile de circulație și află de ce trebuie să le respecte, în calitate de pietoni.

De la regulile despre cum să traverseze stradă corect, la cele cu privire la folosirea centurii de siguranță și folosirea scaunului auto, până la regulile care se adresează bicicliștilor, activitățile de la “Ora de Educație Rutieră” se învârt în jurul conceptelor siguranță, implicare și responsabilitate, precizează Asociația EDIT, într-un comunicat de presă.

Aceasta este a cincea ediție a programului și a demarat în săptămâna în care Poliția Română a anunțat că Bucureștiul este pe primul loc în topul orașelor din România unde s-au petrecut accidente în care victime sunt copii.

Din luna octombrie 2018 până în iunie 2019, peste 25.000 de elevi din 140 de școli din București vor învăța regulile de circulație într-un mod interactiv, prin întrebări și răspunsuri cu polițiștii prezenți la oră, dar și prin jocurile puse la cale de către psihologii proiectului.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Mircea Cărtărescu a câștigat premiul FIL pentru literatură, al celui mai important târg de carte al lumii editoriale hispanice / Cum a primit vestea: “Țârâitul persista, așa că până la urmă am răspuns, foarte îndoit”

Scriitorul şi eseistul român Mircea Cărtărescu a câştigat Premiul FIL de Literatură în Limbi Romanice, ediţia 2022, a anunţat luni în Mexic Antonio Sáez Delgado, purtător de cuvânt al juriului,…
Vezi articolul
Eugenia Pavăl / Foto: Arhivă personală

Subiectele de la Evaluarea Națională 2022 – Limba română au fost „de nivel mediu, cu unele probleme de cunoaștere foarte bună a gramaticii” – profesoara Eugenia Pavăl: „Poate începem, încet-încet, să îi provocăm pe copii la lectură”

Tipul de subiecte date la proba de Limba română la Evaluarea Națională 2022 a fost unul potrivit, „pentru că poate începem, încet-încet, să îi provocăm pe copii la lectură, să…
Vezi articolul