Ora de Educație Rutieră a început în 140 de școli din București: elevii învață regulile pentru pietoni și bicicliști, dar și de ce trebuie să le respecte

363 de vizualizări
Ora de Educație Rutieră, proiect organizat de Asociația EDIT în parteneriat cu Primăria București si Poliția Română, a debutat în 140 de școli din Capitală. Elevii de clasele a III-a şi a IV-a învață la “Ora de Educație Rutieră” regulile de circulație și află de ce trebuie să le respecte, în calitate de pietoni.

De la regulile despre cum să traverseze stradă corect, la cele cu privire la folosirea centurii de siguranță și folosirea scaunului auto, până la regulile care se adresează bicicliștilor, activitățile de la “Ora de Educație Rutieră” se învârt în jurul conceptelor siguranță, implicare și responsabilitate, precizează Asociația EDIT, într-un comunicat de presă.

Aceasta este a cincea ediție a programului și a demarat în săptămâna în care Poliția Română a anunțat că Bucureștiul este pe primul loc în topul orașelor din România unde s-au petrecut accidente în care victime sunt copii.

Din luna octombrie 2018 până în iunie 2019, peste 25.000 de elevi din 140 de școli din București vor învăța regulile de circulație într-un mod interactiv, prin întrebări și răspunsuri cu polițiștii prezenți la oră, dar și prin jocurile puse la cale de către psihologii proiectului.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Cele 11 argumente ale ministrului Educației pentru testarea standardizată / „Elevii pot răspunde pe laptop, pe tabletă, pe smartphone, pe orice. Ne-am asigurat că toți acești elevi vor avea acces la aceste dispozitive electronice”, spune Sorin Cîmpeanu

Testele standardizate „obișnuiesc elevii cu administrarea digitală, pentru că toate aceste teste vor fi administrate digital. Elevii pot răspunde pe laptop, pe tabletă, pe smartphone, pe orice. Ne-am asigurat că…
Vezi articolul

Daniel David, despre absenteismul elevilor la examenele naționale, cercetat pentru prima dată de Institutul pentru Științele Educației: Știm care sunt cauzele, știm ce ar trebui făcut, așteptăm resursele. Teama mea este că și dacă am avea resurse, de multe ori am observat că autoritățile din zona educației nu înțeleg nevoia specialistului

Daniel David, profesor de psihologie clinică și științe cognitive clinice, rector UBB, spune că ne aflăm “într-un moment de decizie, dacă vrem să facem ceva”, după ce au fost publicate…
Vezi articolul

Șase din zece copii ucraineni participanți la un sondaj Salvații Copiii spun că preferă să fie organizate clase speciale în școlile românești, după programa din Ucraina / Aproape trei sferturi dintre ei au continuat educația la distanță, urmând programa ucraineană, spun mamele lor

Doar 6% dintre copiii ucraineni ai căror mame au participat la un sondaj Salvați Copiii au frecventat școli românești după ce au sosit în România, în timp ce aproape trei…
Vezi articolul

Fundației Regală Margareta anunță că a strâns 180.000 de euro la Concertul Regal Caritabil pentru sprijinirea tinerilor artiști talentați cu posibilități financiare limitate / Selecția Tinere Talente 2024 va începe în noiembrie

Fonduri de 180.000 de euro, pentru sprijinirea tinerilor artiști talentați cu posibilități financiare limitate, s-au strâns cu ocazia celei de-a 14-a ediții a Concertului Regal Caritabil, ce a avut loc…
Vezi articolul