Parodie după hitul „U Can’t Touch This” de MC Hammer, făcută de un director de școală din SUA pentru a-i determina pe elevi să respecte regulile de igienă și distanțare

1.869 de vizualizări
Foto: Youtube

Un director al unui liceu din Alabama, Statele Unite, a făcut un video cu regulile de distanțare și igienă modelat după celebrul videoclip „U Can’t Touch This” de MC Hammer.

În doar câteva zile, videoclipul-parodie, dar cu un mesaj cât se poate de serios, a ajuns la aproape 6 milioane de vizualizări pe contul de Youtube al directorului Quentin Lee.

https://www.youtube.com/watch?v=oeAN8Xxz0q4&feature=emb_title

Lee a făcut videoclipul ca să îi determine pe liceenii de la Childersburg High School într-un mod cât mai pe înțelesul lor, dar și amunzant, să respecte regulile de prevenție a răspândirii coronavirusului pe care le recomandă CDC-ul (Center for Disease Control and Prevention, instituție oficială a SUA care elaborează, printre altele, ghiduri sanitare ce stau la baza procedurilor epidemiologice din toată lumea).


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Elevii din Constanța pot accesa gratuit o bibliotecă online cu peste 10.000 de cărți din domenii diverse și audiobookuri / 1.700 de profesori din județ primesc pachete de cărți pentru pregătirea profesională, într-un proiect anunțat de Ziua Lecturii

Aproape 13.000 de elevi din au acces la o bibliotecă online cu peste 10.000 de cărţi digitale, iar circa 1.700 de profesori vor primi gratuit pachete cu cărţi pentru pregătirea…
Vezi articolul

Daniel David: Profesorii, așa cum sunt ei, unii mai nemulțumiți, alții mai cârcotași pe alocuri, au o etică a datoriei, totuși. Cu toate măsurile fiscal-bugetare care au produs un deranj mare în viața multora, noi, totuși, am început școala la timp, am început-o bine

Daniel David, ministrul Educației și Cercetării, a declarat că „profesorii, așa cum sunt ei, unii mai nemulțumiți, alții mai cârcotași pe alocuri, au o etică a datoriei, totuși”. „Cu toate…
Vezi articolul

Anca Petrache, director de formare în Ministerul Educației: OCDE ne-a sugerat să dezvoltăm foarte mult procesul mentoral. Formarea continuă trebuie să se bazeze pe încredere între cel care formează și cel care este format. Este altceva decât formarea inițială

Procesul de mentorat pentru formarea continuă a profesorilor este încurajat și chiar a fost recomandat Ministerului Educației de către Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE), spune Anca Petrache, directorul…
Vezi articolul