Patru cazuri de COVID-19 după prelucrarea tuturor testelor la Colegiul Militar din Alba Iulia, alţi 40 de elevi în carantină

2.707 vizualizări
Colegiul National Militar Mihai Viteazul Alba Iulia / Foto: Facebook

Numărul cazurilor de infectare cu COVID-19 depistate în rândul elevilor de la Colegiul Naţional Militar ‘Mihai Viteazul’ din Alba Iulia, după prelucrarea tuturor celor 463 de teste, este de patru, contacţii acestora, circa 40, fiind carantinaţi în interiorul unităţii de învăţământ, potrivit Agerpres, care îl citează, luni, pe purtătorul de cuvânt al instituţiei, Ioana Popa.

Iniţial au fost depistaţi pozitiv trei elevi de clasa a IX-a, din Alba, Maramureş şi Mureş. Un al patrulea caz, un tânăr din Bistriţa Năsăud, a fost identificat în rândul elevilor de clasa a XII-a.

Cei patru elevi, care sunt asimptomatici, au fost preluaţi de părinţi şi duşi acasă, urmând să stea în izolare până la vindecare. Contacţii acestora, aproximativ 40 de colegi de dormitor, sunt în carantină în internatul colegiului. Cu excepţia celor depistaţi pozitiv şi a contacţilor acestora, restul elevilor au fost prezenţi luni în sălile de clasă, conform scenariului verde aprobat anterior pentru această unitate de învăţământ.

Efectivul de elevi a fost testat ţinând cont de faptul că aceştia provin din aproape toate judeţele şi sunt cazaţi în internat.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Primarul orașului unde un elev navetist a fost călcat de tren: E un neajuns, avem doar 2 microbuze. Va mai sosi un microbuz școlar, am făcut solicitare la CFR pentru o pasarelă peste calea ferată și am avut discuții cu directorul să înceapă școala la ora 9:00

Primarul orașului Podu Iloaiei, din Iași, unde un elev de 12 ani a fost călcat de tren ieri în timp ce mergea spre școală, traversând pe jos calea ferată care…
Vezi articolul

România în PISA – rezultatele la cele 6 testări, din 2006 până în 2022, arată ca o pâlnie inversată care conservă mediocritatea într-o zonă a analfabetismului funcțional

România stagnează față de precedenta sesiune, în privința rezultatelor la testarea standardizată internațională PISA, potrivit datelor publicate marți de Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică pentru ediția din 2022 a…
Vezi articolul