Primul program de lucru anual Erasmus+ din perioada 2021-2027 a fost adoptat de Comisia Europeană

847 de vizualizări
Noul program Erasmus+ pentru 2021-2027
Foto: Comisia Europeană
Comisia Europeană a adoptat, joi, primul program de lucru anual Erasmus+ din perioada 2021-2027, program cu un buget de aproape două ori mai mare decât cel anterior. Potrivit unui comunicat al Comisiei, noul program va finanța proiecte de mobilitate în scopul învățării și de cooperare transfrontalieră, estimându-se că de acestea vor beneficia 10 milioane de europeni.

Bugetul programului este de 26,2 miliarde euro, comparativ cu 14,7 miliarde alocate în 2014-2020, completat fiind cu 2,2 miliarde euro din instrumente externe ale UE.

Scopul declarat este de “a favoriza și mai mult incluziunea și de a sprijini dubla tranziție ecologică și digitală, în conformitate cu prevederile Spațiului european al educației. Erasmus+ va sprijini, de asemenea, reziliența sistemelor de educație și de formare în contextul pandemiei.”

Potrivit Comisiei, programul de lucru anual adoptat astăzi pregătește calea pentru primele cereri de propuneri din cadrul noului program Erasmus+, publicat tot astăzi. Orice organism public sau privat care își desfășoară activitatea în domeniile educației, formării, tineretului și sportului poate solicita finanțare cu sprijinul agențiilor naționale Erasmus+, prezente în toate statele membre ale UE și în toate țările terțe asociate la program.

Anunțul complet aici


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Dezbatere Edupedu.ro – UiPath Foundation - Brio.ro

VIDEO Raluca Negulescu-Balaci, director executiv UiPath Foundation: În educație nu funcționează intervențiile pe termen scurt, ci exact opusul – intervenții pe termen lung, în așa fel încât elevii să recupereze decalajul educațional

În educație nu funcționează intervențiile pe termen scurt, ceea ce funcționează în schimb este exact opusul – „intervenții pe termen lung, în așa fel încât elevii să recupereze decalajul educațional…
Vezi articolul

Premiul Nobel pentru Fizică 2025 – De la pisica lui Schrödinger la mecanica cuantică în lumea reală: John Clarke, Michel Devoret și John Martinis au observat comportamentul particulelor într-un sistem care încape în palmă

Trei fizicieni, John Clarke, Michel H. Devoret și John M. Martinis, au fost recompensați cu Premiul Nobel pentru Fizică 2025 pentru o serie de experimente revoluționare care au arătat că…
Vezi articolul

Apel public pentru adaptarea școlii la AI, lansat de trei organizații / Documentul este deschis semnării publice și susținut deja de directori de companii, școli și ONG-uri

Un manifest public dedicat integrării Inteligenței Artificiale în școala românească a fost lansat săpătmâna aceasta. Potrivit autorilor, demersul a fost stabilit în urma Conferinței „Educația în era Inteligenței Artificiale” care…
Vezi articolul