Provincia canadiană cea mai afectată de pandemie menține școlile deschise. Cum se face educație în „zona roșie”

1.392 de vizualizări
Foto: Școală în Canada / Sursa: G4Media.ro
Elevii din Quebec continuă să susțină cursuri în sălile de clasă, așa cum au făcut-o începând din luna august a anului trecut, deși provincia este cea mai afectată din Canada în ceea ce privește numărul de persoane infectate și decedate din cauza pandemiei de coronavirus, scrie G4Media.ro.

Decizia guvernului provincial de a menține deschise școlile provoacă în continuare reacții diferite din partea părinților, a profesorilor și a autorităților medicale, mai ales în condițiile în care, din 9 ianuarie, Quebec a implementat noi restricții, inclusiv interzicerea circulației pe timpul nopții pentru o perioadă de patru săptămâni în încercarea de a opri infectările și spitalizările cu coronavirus. Situația este și mai delicată, mai ales că un studiu recent afirmă că școlile au fost unul dintre factorii principali în răspândirea COVID-19 în Montreal, cel mai populat oraș din provincie.

La sfârșitul lunii august a anului 2020, provincia Quebec a devenit prima din Canada unde școlile au fost redeschise fizic, printre măsurile luate de autorități numărându-se limitarea interacțiunii copiilor, spații separate de joacă în curți și interzicerea accesului părinților în interiorul instituțiilor de învățământ. Accesul copiilor în clădiri se face pe rând, progresiv, fiecare grupă fiind însoțită de propriul învățător sau profesor până în sala de clasă.

Citește articolul integral pe G4Media.ro


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Theodor Georgescu, filolog: Limba latină ar trebui reintrodusă ca probă opțională de Bacalaureat pentru elevii de la uman / Cum poate fi, de exemplu, economia mai relevantă decât limba latină pentru specializarea de filologie?

Reintroducerea limbii latine ca probă opțională la examenul de Bacalaureat ar trebui să fie prevăzută în actualele proiecte ale legilor educației, susține Theodor Georgescu, filolog clasicist, conferențiar al Facultății de limbi…
Vezi articolul

Forma actuală de titularizare nu poate să mai rămână în picioare dintr-o sumedenie de motive, spune Lucian Ciolan, prorector al Universității din București: Dacă îți dă cineva posibilitatea unui contract pe durată nedeterminată, trebuie să existe și posibilitatea desfacerii acelui contract pentru lipsă de performanță

Lucian Ciolan, prorector al Universității din București, a declarat, la emisiunea InfoEdu de la TVR Info, că „forma actuală de titularizare nu poate să mai rămână în picioare dintr-o sumedenie de…
Vezi articolul

Ionela Neagoe, directoarea Colegiului Lazăr, despre presiunea de a acoperi normele profesorilor prin opționale, în anul școlar 2025-2026: Într-un fel, au fost încălcate metodologia și procedura. Părinții n-au putut să fie consultați

Școlile au avut libertatea de a introduce sau modifica opționale, fără consultări cu elevii și părinții, pentru a acoperi rapid normele profesorilor, în contextul creșterii normei de predare cu 2…
Vezi articolul

În Anglia, directorii de școli resping apelurile pentru acțiuni remediale, invocând bunăstarea elevilor și profesorilor / Discuții ca materiale de sprijin să fie permise la examenele naționale de anul viitor

Anglia, națiune unde guvernul stabilea repere internaționale, în urmă cu un an, prin angajamentele privind acțiunile remediale post-pandemie, este în prezent martora unei rezistențe notabile din partea conducerii școlilor față…
Vezi articolul