Rețeaua ONG21 anunță deschiderea către noi organizații care vor să facă parte din reţeaua naţională pentru dezvoltare durabilă

129 de vizualizări
ONG21 anunță prima rețea națională dedicată educaţiei pentru dezvoltare durabilă (EDD). În primul apel de selecție, 98 de ONG-uri “cu experiențe semnificative și diverse (economie socială, protecția drepturilor persoanelor vulnerabile, egalitate de șanse, dezvoltare comunitară, protecția biodiversității, arii protejate, gestiunea deșeurilor, clădiri verzi, educație nonformală, dezvoltare personală și coaching, consiliere și orientare profesională, voluntariat, teatru politic și social, educație artistică, educație științifică) au fost invitate să adere la Rețeaua ONG21”, se arată într-un comunicat remis Edupedu.ro.

Rețeaua ONG21 a fost lansată în iunie 2018 de Asociația REPER21 împreună cu Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile (FDSC), în cadrul proiectului “ONG21. Participarea ONG-urilor la politica de educație pentru dezvoltarea durabilă”, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă.

Scopul acesteia este să asigure o contribuție relevantă, consistentă și unitară a sectorului neguvernamental din România la elaborarea și la implementarea politicii publice în domeniul Educației pentru Dezvoltarea Durabilă, potrivit comunicatului.

Rețeaua este deschisă către noi ONG-uri, iar criteriile de selecție pentru apartenența la rețea sunt: experiența în domeniul educației, dezvoltării durabile și al campaniilor de advocacy, precum și disponibilitatea de a participa la activitățile rețelei.

Vezi comunicatul integral, pentru mai multe detalii despre proiect

 

 


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Trist este că majoritatea orelor de matematică au ca scop învățarea unor algoritmi care mai departe duc la promovabilitatea unui examen, spune profesorul Flavian Georgescu: Scopul matematicii este să te învețe să gândești rațional, obiectiv. Această disciplină nu are legătură cu învățatul pe de rost

„Trist este că majoritatea orelor de matematică au ca scop învățarea unor algoritmi care mai departe duc la promovabilitatea unui examen”, spune profesorul de Matematică Flavian Georgescu în emisiunea „Sfatul Profesorului”…
Vezi articolul

Cristian Hatu, CEAE: La Matematică, mulți elevi memorează formule, memorează definiții, memorează reguli de calcul, după aceea le reproduc, este ca un ceai amar. Ei spun că „e examen de Evaluare Națională, învăț probleme tip, cum să le rezolv și să trec de hopul ăsta”, dar problema este în ce măsură ei își dezvoltă competențe relevante pe acest mod de predare – învățare

Presiunea Evaluării Naționale de la clasa a VIII-a și învățarea mecanică ce decurge din aceasta pentru majoritatea elevilor, a fost una dintre temele atinse într-un interviu acordat Radio România Iași…
Vezi articolul

După un an în Parlament, a fost promulgată legea prin care se acorda o masă la școală, elevilor din 450 de școli, cu 15 lei pe zi / Între timp, Guvernul a majorat numărul de școli incluse în programul „masă sănătoasă”, însă nu cât prevede legea Educației

Legea pentru aprobarea Ordonanței de urgență nr. 77/2023 prin care continuă „Programul-pilot de acordare a unui suport alimentar pentru preșcolarii și elevii din 450 de unități de învățământ preuniversitar de…
Vezi articolul