SNSPA: Dialog pentru consolidarea parteneriatului biregional America Latină şi Caraibe – Uniunea Europeană

37 de vizualizări
Remus Pricopie, rectorul SNSPA și preşedinte al Forului Academic Permanent America Latină şi Caraibe – Uniunea Europeană, s-a întâlnit miercuri la Paris cu Jean Michel Blanquer, ministrul educației naționale și tineretului din Franţa.

La discuţii au participat şi vicepreședinte Forului Academic Permanent America Latină şi Caraibe – Uniunea Europeană, Carlos Quenan, vicepreşedinte al Institutului Americilor din Paris și președintele Senatului SNSPA, Iordan Bărbulescu, co-director al Secretariatul executiv al Forului.

Agenda discuţiilor a inclus:

– posibilităţile de intensificare a cooperării în vederea consolidării parteneriatului strategic America Latină şi Caraibe – Uniunea Europeană

– ocazia de a construi un dialog în cadrul Sezonului România-Franţa, pentru valorificarea intereselor comune, prin iniţiativele Forului Academic Permanent America Latină şi Caraibe – Uniunea Europeană

– Reuniunea Miniştrilor Educaţiei din Asia și Europa, care se va desfăşura la Bucureşti, în perioada 15-16 mai 2019 (Asia-Europe Meeting – ASEM), în marja căreia vor avea loc reuniunea rectorilor şi forumul studenților, organizate în parteneriat de SNSPA, Consiliul Naţional al Rectorilor, Ministerul Educaţiei din România şi Asia-Europe Foundation (ASEF)

– stabilirea unui acord biregional de integrare academică, în domeniile învățământului superior, științei, tehnologiei și inovării.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like
Concursul de directori la București

Directorii de şcoli au o atitudine mai deschisă faţă de educaţia incluzivă decât profesorii, în şcolile din România / Cei care au participat la mai mult de trei cursuri de formare iniţială în domeniu au avut o atitudine mai tolerantă – studiu

Directorii de şcoli din Romania au o atitudine mai deschisă decât profesorii faţă de educaţia incluzivă. Cei care au participat la mai mult de trei cursuri de formare iniţială în…
Vezi articolul

Studenții critică dur noile reguli de evaluare a studiilor doctorale: Este alarmant că dispar experții internaționali, metodologia periclitează suplimentar credibilitatea universităților

Noile reguli de evaluare a studiilor doctorale, stabilite de Ecaterina Andronescu și publicate ieri în Monitorul Oficial, pun „în pericol întreg procesul de evaluare”, „periclitează suplimentar credibilitatea” universităților și aduc riscul…
Vezi articolul

Profesorii vor include inteligența artificială în predare la nivel preuniversitar, ei și elevii vor fi evaluați cu ajutorul unor instrumente IA, iar domeniul va fi abordat în discipline opționale la liceu, conform proiectului Strategiei naționale pentru IA

Inteligența artificială urmează să fie studiată în cadrul unor discipline noi, opționale, sau în module opționale la nivel de liceu, iar profesorii o vor îngloba în activitățile de predare, reiese…
Vezi articolul