Studiu UNESCO: Aproape jumătate din elevii din lume sunt încă afectați de închiderea parțială sau totală a școlilor / Peste 100 de milioane de copii vor scădea sub nivelul minim de competență în citire

697 de vizualizări
Foto: UNESCO
Potrivit G4Media, care citează raportul UNESCO, la un an de la pandemia de COVID-19, România apare în acest studiu cu 36 de săptămâni în care școala a funcționat integral sau parțial la distanță din cauza pandemiei, lucru care a afectat 2,89 de milioane de elevi.

”Prioritizarea redresării educației este esențială pentru a evita o catastrofă generațională, așa cum s-a subliniat într-o reuniune ministerială la nivel înalt din martie 2021.

UNESCO sprijină țările în eforturile lor de a atenua impactul închiderii școlilor, de a aborda pierderile de învățare și de a adapta sistemele educaționale, în special pentru comunitățile vulnerabile și dezavantajate”, se arată pe site-ul în care s-a postat situația la zi a școlilor din întreaga lume, se precizează în monitorizarea UNESCO.

Citește articolul integral pe G4Media.ro.


3 comments
  1. Profesorii au constatat altceva.
    Si anume faptul ca elevii care invata pe bancile scolii, invata si online.
    Iar cei care la scoala stau cu telefonul pe sub banca, pe jocuri etc, au mari lacune in cunostinte, dar online sunt ceva mai atenți. In casa in general este fie un frate mai mare, fie o bunica, fie unul din parinti, care pot intra in camera oricand.
    La scoala profesorul preda si scrie la tabla si are 30 de elevi de monitorizat, atat cat se poate, nu poate pândi fiecare elev cat si ce scrie.
    In rest, ii lasam pe cercetatori sa isi cladeasca teoriile, din imaginație.

    1. Ai uitat cu desăvârșire de cei care nu au acces la tehnologie. Ai uitat cu desăvârșire de copiii săraci ai României și ai lumii. Ei nu există?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Ministrul Educației și Cercetării, Daniel David, în Parlament, despre planurile-cadru: Cred că oamenii inteligenți ajung la concluzii proaste dacă pornesc de la premise proaste. Tot oamenii inteligenți ajung la concluzii bune dacă pornesc de la premise bune

Ministrul Educației și Cercetării, Daniel David, a spus miercuri, la Ora Guvernului în plenul Senatului, că „oamenii inteligenți ajung la concluzii proaste dacă pornesc de la premise proaste”. La finalul…
Vezi articolul

Compania care produce actualizarea aplicației de salarizare din Învățământ reacționează în problema posibilei întârzieri a salariilor: Am livrat noul kit EduSal în 2 zile de la semnarea contractului cu Ministerul Educației, cu 4 zile înainte de termen

Reacție a companiei care a contractat de la Ministerul Educației serviciile de dezvoltare și suport tehnic pentru aplicația de salarizare EduSal, după ce varianta actualizată a acesteia a ajuns în…
Vezi articolul