Studiu UNESCO: Aproape jumătate din elevii din lume sunt încă afectați de închiderea parțială sau totală a școlilor / Peste 100 de milioane de copii vor scădea sub nivelul minim de competență în citire

694 de vizualizări
Foto: UNESCO
Potrivit G4Media, care citează raportul UNESCO, la un an de la pandemia de COVID-19, România apare în acest studiu cu 36 de săptămâni în care școala a funcționat integral sau parțial la distanță din cauza pandemiei, lucru care a afectat 2,89 de milioane de elevi.

”Prioritizarea redresării educației este esențială pentru a evita o catastrofă generațională, așa cum s-a subliniat într-o reuniune ministerială la nivel înalt din martie 2021.

UNESCO sprijină țările în eforturile lor de a atenua impactul închiderii școlilor, de a aborda pierderile de învățare și de a adapta sistemele educaționale, în special pentru comunitățile vulnerabile și dezavantajate”, se arată pe site-ul în care s-a postat situația la zi a școlilor din întreaga lume, se precizează în monitorizarea UNESCO.

Citește articolul integral pe G4Media.ro.

3 comments
  1. Profesorii au constatat altceva.
    Si anume faptul ca elevii care invata pe bancile scolii, invata si online.
    Iar cei care la scoala stau cu telefonul pe sub banca, pe jocuri etc, au mari lacune in cunostinte, dar online sunt ceva mai atenți. In casa in general este fie un frate mai mare, fie o bunica, fie unul din parinti, care pot intra in camera oricand.
    La scoala profesorul preda si scrie la tabla si are 30 de elevi de monitorizat, atat cat se poate, nu poate pândi fiecare elev cat si ce scrie.
    In rest, ii lasam pe cercetatori sa isi cladeasca teoriile, din imaginație.

    1. Ai uitat cu desăvârșire de cei care nu au acces la tehnologie. Ai uitat cu desăvârșire de copiii săraci ai României și ai lumii. Ei nu există?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Vă rog să învățați și să nu copiați. Vrem să deveniți niște cetățeni model. Este foarte important și acum să fiți niște elevi buni care nu copiază – mesajul de început de an școlar al primarului sectorului 1, Clotilde Armand

Mesajul de început de an școlar al primarul sectorului 1, Clotilde Armand, către elevii școlii Gimnaziale nr. 162 a fost unul scurt: “Învățați și nu copiați. Vrem să deveniți niște…
Vezi articolul
Deschiderea școlilor

Șeful Inspectoratului Școlar Sibiu, despre aglomerarea școlilor din cauza vizelor false de flotant: Soluția principală este respectarea de către părinți a circumscripțiilor școlare arondate unităților de învățământ

„Soluția principală pentru evitarea aglomerării școlilor este reprezentată de respectarea, de către părinți, a circumscripțiilor școlare arondate unităților de învățământ”, este răspunsul dat de șeful Inspectoratului Sibiu, Marius Novac, cu…
Vezi articolul

Cîmpeanu, reacție la decizia UMF Iași de a impune vaccinarea sau testarea cadrelor didactice și studenților pentru sesiune: În măsura în care această inițiativă va fi validată la acea universitate, ea va fi în perfectă siguranță

Condiționarea revenirii fizice la facultate pe baza vaccinului anti-Covid sau a testelor PCR este la latitudinea fiecărei universități în parte în baza autonomiei universitare, a comentat la Antena 3 ministrul…
Vezi articolul

Elevii nu vor fi testați antiCovid nici săptămâna viitoare. Raed Arafat: Din păcate, achiziția privind testele Covid din salivă pentru școli a fost contestată de către una din firmele participante. Asta ne obligă să nu mai semnăm niciun contract până iese prima decizie a primei instanțe

Școlile rămân fără teste de salivă pentru elevi și săptămâna viitoare, a anunțat secretarul de stat Raed Arafat în briefing de presă în derulare la Guvern. “Din păcate, am fost…
Vezi articolul