Subiecte și bareme pentru simulările Evaluării Naționale 2022 și BAC 2022, la limba și literatura română, organizate de Inspectoratul Școlar Iași

78.038 de vizualizări
Foto: Pixabay.com
Marți, 25 ianuarie, au avut loc simulările pentru Evaluarea Națională și Bacalaureat 2022 pentru toți elevii din județul Iași. Participă peste 14.000 de elevi din 220 de școli și licee. Rezultatele vor veni la începutul lunii februarie, anunță inspectoratul.

„În cursul acestei săptămâni, în perioada 25-27 ianuarie, elevii din clasele terminale, atât din ciclul gimnazial, cât și din cel liceal, din județul Iași, își vor testa cunoștințele și deprinderile acumulate până acum, în vederea susținerii, la potențialul lor maxim, a examenelor naționale din anul școlar în curs, respectiv Evaluarea Națională și Bacalaureat”, potrivit ISJ Iași.

Deocamdată nu există un ordin de ministru și un calendar oficial al Simulărilor de BAC 2022 și Evaluare Națională 2022, dar surse din ministerul educației au confirmat pentru Edupedu.ro că acestea încep 28 martie (BAC) și 4 aprilie (Evaluarea Națională.) Până la publicarea ordinului de ministru, datele pot suferi modificări.

Calendarul simulărilor la Iași – probele încep în fiecare zi la ora 9:00

  • Marți, 25 ianuarie – proba scrisă la Limba și literatura română (atât pentru elevii care vor susține Evaluarea Națională, cât și pentru cei care se pregătesc pentru examenul de Bacalaureat)
  • Miercuri, 26 ianuarie – proba de Matematică (pentru Evaluare Națională și pentru Bacalaureat) și Istorie (Bacalaureat).
  • Joi, 27 ianuarie – proba la alegere a profilului și specializării, doar pentru elevii de clasele a XII-a/a XIII-a.
Mai jos, subiectele și baremele de corectare pentru cele două simulări de la ISJ Iași: Evaluarea Națională și BAC 2022
Barem corectare, Evaluare Națională:
Subiecte Simulare BAC 2022 pentru profilul Umanist (IȘJ Iași):
Bareme de corectare:
Subiecte simulare BAC pentru profilul real:
Bareme corectare pentru profilul Real:


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

De ce este important studiul Holocaustului în școli? Marcel Bartic, profesor de istorie de liceu: Vorbim despre cetățeni români care au locuit lângă noi, au fost vecini cu noi, au fost colegi, nu de alt popor

Senatul a primit recent în calitate de cameră decizională o propunere legislativă adoptată de Camera Deputaților care prevede studierea obligatorie a Istoriei evreilor și a Holocaustului. Marcel Bartic este profesor…
Vezi articolul

Daniel David despre scopul schimbării planurilor-cadru: Aș vrea să văd o reducere drastică a analfabetismului funcțional, care este de 47 – 48% la nivelul liceului

Scopul noilor planuri-cadru pentru liceu, intens dezbătute în această perioadă, este reducerea analfabetismului funcțional în rândul elevilor, în contextul unde aproape jumătate dintre ei au dificultăți de înțelegere și aplicare…
Vezi articolul