Turneul Internaţional de Informatică Shumen 2018: România a obținut șapte medalii. Vezi subiectele de olimpiadă

2.504 vizualizări
Turneul Internaţional de Informatică Shumen a adus șapte medalii pentru echipele de seniori și juniori ale României. Olimpicii români au obținut trei medalii de argint și patru medalii de bronz. La competiţia din informatică au participat peste 60 de elevi (din loturile de seniori și juniori) din Armenia, Azerbaidjan, Bulgaria, Elveţia, Moldova, Polonia, România și Serbia.

Aceasta a fost ediția a X-a a Turneului Internaţional de Informatică Shumen, Bulgaria, și s-a desfășurat în perioada 21-25 noiembrie.

Medaliile de argint au fost cucerite de:
  • Maria-Alexa Tudose – elevă în clasa a X-a la Colegiul Național „Ion Luca Caragiale” din Ploiești
  • Theodor-Pierre Moroianu – elev în clasa a XI-a la Liceul Teoretic Internațional de Informatică din București
  • Flaviu-Cristian Verde – elev în clasa a VII-a la Colegiul Național de Informatică „Tudor Vianu” din București
Medaliile de bronz au fost obținute de:
  • Tiberiu Ioan Mușat – elev în clasa a IX-a la Colegiul Național de Informatică „Tudor Vianu” din București
  • Matei Tinca – elev în clasa a IX-a la Colegiul Național de Informatică „Tudor Vianu” din București
  • Luca Mihnea Metehău – elev în clasa a VII-a la Colegiul Național de Informatică „Tudor Vianu” din București
  • Eduard Valentin Dumitrescul – elev în clasa a VIII-a la Colegiul Naţional „Ștefan cel Mare” din Suceava

Din echipa de juniori a făcut parte și Alexandru Raul Todoran, elev în clasa a VI-a la Colegiul Național „Aurel Vlaicu” din Orăștie.

Olimpicii români au fost însoțiți și pregătiți de profesorii Gheorghe-Eugen Nodea – de la Colegiul Național „Tudor Vladimirescu” din Târgu Jiu și Dan Octavian Dumitrașcu – de la Colegiul Național „Dinicu Golescu” din Câmpulung, respectiv de Radu Muntean – student al Universității din București.

Subiectele de la Turneul Internaţional de Informatică Shumen

Seniori 

 

Task resistance

Task ruler

Juniori

Task 1. Trap

Task 2. Majorant

Task 3. Triangle

 


1 comment
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

În anul școlar 2025-2026, profesorii de Matematică vor utiliza 25% din numărul anual de ore pentru activități de remediere, consolidare, aprofundare și performanță – scrisoare metodică. Aceste ore se vor planifica explicit, în corelare cu diagnosticul inițial şi progresul elevilor

Profesorii de Matematică vor utiliza orele aflate la dispoziția cadrului didactic (25% din bugetul anual de ore) pentru activități de remediere, consolidare, aprofundare, extindere şi performanță, adaptate nivelului şi nevoilor…
Vezi articolul

Subiecte și bareme la Matematică, de la testarea inițială pentru Evaluarea Națională 2025 a elevilor de clasa a VIII-a din Călărași / La subiectul III, elevii primesc puncte pentru orice soluție corectă, chiar dacă este diferită de cea din barem, spune inspectorul general adjunct Călin Nicușor

Elevii din județul Călărași au susținut astăzi, 19 septembrie, proba la matematică din cadrul  testării inițiale pentru Evaluarea Națională 2025. Pe 18 septembrie, elevii au avut proba la Limba și…
Vezi articolul