26 de ani de excelență sărbătoriți la Grădinița Mea / Carmen Jacqueline Dan, director LTSM: Provocarea pentru părinți și copii este de a descoperi ce îi individualizează și de a accepta diversitatea naturii umane (P)

672 de vizualizări
Foto: LTSM / 26 de ani de excelență sărbătoriți la Grădinița Mea
Evenimentul va cuprinde o serie de activități ludice dedicate preșcolarilor, precum și un dress-code pe măsura temei alese. „Provocarea adresată atât părinților, cât și copiilor pentru evenimentul de sărbătorire a 26 de ani de Gradinita Mea este de a personaliza un tricou cu un mesaj de tipul „I AM…”, promovând în felul acesta identitatea fiecărui preșcolar, acceptarea diversității naturii umane, precum și ceea ce individualizează fiecare elev LTSM. Valori pe care le prețuim și le promovăm constant în Liceul Teoretic Școala Mea”, declară Carmen Jacqueline Dan, director LTSM.

Într-o societate foarte competitivă, orientată către performanță, ce îi educă pe copii încă de la vârste fragede că „trebuie să fii foarte bun la toate pentru a fi câștigător”, LTSM trage un semnal de alarmă.

Principiul celor 5I – Individualitate, Identitate, Integritate, Internaționalism, Inovație

Așa cum fiecare individ își alege o profesie și nu 3 în același timp, în egală măsură nu putem avea pretenția ca un elev să performeze la fel, indiferent de materia pe care o studiază”, subliniază Carmen Jacqueline Dan, director LTSM.

În cei 26 de ani, LTSM a câștigat poziția de lider în programe educaționale personalizate. Misiunea declarată a LTSM este aceea de a promova cei cinci I: Individualitate, Identitate, Integritate, Inovație, Internaționalism. Formarea unui absolvent care la sfârșitul călătoriei prin LTSM să se Individualizeze prin Personalitate și Caracter și să se Identifice cu Excelență și Performanță. Promovarea educației pentru Integritate caracterială, definită prin: Demnitate, Onestitate, Probitate și oferirea unui curriculum personalizat care va permite absolventului LTSM să fie Inovativ și Internaționalist.

Pilonii esențiali ai Strategiei de dezvoltare instituțională pentru următorii ani pe care boardul LTSM i-a stabilit sunt: Excelența Educației, Comunitate școlară conectată internațional, Furnizor de educație adaptat la viitorul pe care îl va determina Inteligența Artificială.

Din poziția de lider în excelență academică,ne propunem ca, pe durata școlarizării unui elev, acesta să fie capabil să-și identifice punctele forte, să le conștientizeze și să înțeleagă faptul că în felul acesta se poate diferenția, să dețină valori morale pe care să le aplice prin conduita sa, să aibă abilitatea de a funcționa în comunități multiculturale având experiența programelor Cambridge derulate în cadrul LTSM INTERNAȚIONAL și să fie curajos, îndrăzneț și încrezător că poate fi motorul ce generează o schimbare.

În LTSM nu măsurăm performanța în funcție de note, ci de progresul pe care un elev îl înregistrează la nivel individual.

Performanța unei comunități nu înseamnă și performanța individuală a fiecărui elev școlarizat la noi. Rezultatele foarte bune obținute la examenele naționale ne califică să ne situăm în top scoli private Bucuresti ce obțin performanță în masă. În realitate, provocarea pe care ne-am lansat-o, și acum vorbesc despre board-ul LTSM și echipa de cadre didactice, este de a-i ajuta pe elevi să obțină performanțe la nivel individual indiferent de domeniul în care o fac.

Am dezvoltat un program de identificare a profilului unui elev prin aplicarea de teste de abilități cognitive începând cu clasa a 2-a și teste vocaționale începând cu clasa a 8-a. Nu ne interesează ce nu poate elevul, ne interesează ce poate, astfel încât să-l facem conștient de acest lucru și încrezător că își poate exprima aceste abilități. Dacă vreți, ne interesează „bagajul” genetic cu care acesta a fost înzestrat sau o comparație mai actuală, așa cum în orice Kinder există o surpriză, la fel este și în orice LTSM-ist, fie că are 3 ani și de abia a început grădinița, fie că se apropie de finalizarea ciclului liceal”, a conchis Carmen Jacqueline Dan, director LTSM.

Pentru cei interesați de oferta educațională a acestei instituții de învățământ, LTSM își deschide porțile vizitatorilor externi în perioada 11-13 martie cu o programare făcută în prealabil printr-un email la adresa: important@scoala-mea.com.

Program Open Gates LTSM 2025

11.03.2025, 10:00-11:30 – nivel liceal

12.03.2025, 10:00-11:30 – nivel primar și gimnazial

13.03.2025, 10:00-11:00 – nivel preșcolar


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Profesorii și elevii văd și mai mult importanța competențelor digitale în timpul Bacalaureatului / Certificările internaționale ECDL echivalează proba obligatorie de competențe digitale la BAC și contribuie la dezvoltarea abilităților IT relevante (P)

Bacalaureatul Național aduce din nou în prim-plan relevanța competențelor digitale pentru elevi și profesori. Fie că vorbim despre succesul la școală, pregătirea pentru piața muncii sau adaptarea la provocările tehnologice,…
Vezi articolul

Concurs organizat de Tetra Pak și Edupedu

VIDEO Povestea premiului de 2.000 de euro care i-a ajutat pe toți elevii clasei a IV-a B, de la Liceul Tehnologic Topolog, să plece în excursie la munte / Concursul Elevii schimbă jocul: CartON! a ajuns la 80 de comunități

Liceul Tehnologic Topolog, județul Tulcea, a fost marele câștigător al concursului „Elevii schimbă jocul: CartON!”. Propunerea lor de campanie a fost „Cartonul – prietenul tuturor” – iar participanții au fost…
Vezi articolul

Admitere 2024: Start înscrieri la programele de studii de licență pe 13 iulie la Universitatea de Medicină, Farmacie, Științe și Tehnologie „George Emil Palade” din Târgu-Mureș. Calendar și oferta educațională (P)

Universitatea de Medicină, Farmacie, Științe și Tehnologie „George Emil Palade” din Târgu Mureș dă startul înscrierilor la programele de studii de licență începând de mâine, 13 iulie 2024, ora 08:00.…
Vezi articolul

Grădinițele au nevoie de investiții pe toată linia, de la infrastructură la salarii, metode de predare și competențele digitale ale angajaților – raport CE privind impactul pandemiei asupra educației timpurii

Creșterea investițiilor publice în educația timpurie și îmbunătățirea condițiilor de lucru, a pregătirii și salarizării personalului din acest domeniu se numără printre principalele recomandări incluse într-un nou raport al Comisiei…
Vezi articolul